اخبار داغ

مدیرعامل اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی استان مرکزی:

دولت با تعیین نهایی خرید دام زنده دامداران را از بلاتکلیفی خارج کند

دولت با تعیین نهایی خرید دام زنده دامداران را از بلاتکلیفی خارج کند
خسروبیگی گفت: امیدواریم که هر چه زودتر دولت قیمت نهایی خرید دام زنده را نهایی کند و دامداران را از بلاتکلیفی خارج کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال خسروبیگی مدیرعامل اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین اخبار از خرید تضمینی دام زنده در استان مرکزی گفت: بر اساس ابلاغیه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی ۳۰ خردادماه امسال به شرکت‌های پشتیبانی امور دام استان‌ها ارسال کرده بود مقدمات خرید تضمینی دام زنده در استان مرکزی با مباشری اتحادیه و تشکل‌های دامداری در کنار شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خسروبیگی اظهار کرد: در همین راستا جلسه‌ای را با سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان برای تعیین قیمت دام زنده برگزار کردیم.

,

وی ادامه داد: برای اینکه به یک قیمت همسان با استان‌های همجوار نظیر قم، لرستان سمنان و ... برسیم، بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌داد که استان‌های همجوار قیمت ۱۰۰ تومان را برای هر کیلوگرم دام زنده در نظر گرفته‌اند.

,

مدیرعامل اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی استان مرکزی بیان کرد: هر چند اعتقاد داریم که قیمت تمام شده خیلی بیشتر از این قیمت‌ها ولی قیمتی که اتحادیه دامداران استان با مشورت تعدادی از دامداران به دست آورد قیمت ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود و این قیمت را به شرکت پشتیبانی امور دام استان ارسال کردیم تا در کارگروه استانی مورد استفاده قرار بگیرید.

,

خسروبیگی با اشاره به اینکه به مشکلات دامداران واقف هستیم اظهار کرد: تمام تلاش اتحادیه این است که جلوی ضرر و زیان بیشتر دامداران گرفته شود.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که هر چه زودتر دولت قیمت نهایی خرید دام زنده را نهایی کند و دامداران را از بلاتکلیفی خارج کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه