اخبار داغ

شهردار تهران مطرح کرد؛

زنده نگه داشتن امید در میان مردم وظیفه ما است

زنده نگه داشتن امید در میان مردم وظیفه ما است
شهردار تهران گفت:به دنبال این هستیم تا راه تحول و پیشرفت را آنگونه طی کنیم که تهران آینده واجد تمام ویژگی‌ها باشد و تلاشمان ایجاد امید و زنده نگه داشتن آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران ضمن اشاره به روز شهرداری‌ها گفت: آثار باستانی کشف شده در تهران قدمتی ۷ هزار ساله دارد و شرایط ویژه این شهر راه را به جایی برده است که از ۲۶۴ سال پیش تاکنون پایتخت ایران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: مفتخریم که امروز میزبان نمایندگان ۱۵ شهر و ۵ سال جهانی هستیم و مفتخریم که آینده را باهم می‌سازیم و تمامی کشورها باید دست به دست هم دهند تا بر محور علم و فناوری بتوانند آینده بهتری بسازند.
,
 
,
زاکانی با بیان اینکه روز به روز تنگناهای بیشتری در برابر انسان‌ها ظاهر می‌شود گفت: در این میان کشورهای مختلف باید دست به دست هم دهند ما در شهرداری تهران آموختن را فرا گرفته‌ایم و داشته‌های خود را در طبق اخلاص در اختیار سایر دولت‌ها قرار می‌دهیم.
,
 
,
شهردار تهران اظهار کرد: امروز جهان از استثمار عبور کرده است و ملت‌ها در کنار هم آینده را می‌سازند ما در تهران توانمندی‌هایی داریم که می‌توانیم افق مطلوب‌تری را برای جوامع بشری خلق کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم در تهران صاحب صلاحیت هستند گفت: خواست مردم را امری قطعی برای حرکت می‌شماریم و مردم سالاری دینی به معنای محور قرار دادن مردم است.
,
 
,
زاکانی تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از دولت‌ها سعی می‌کنند با القای نادرست سرمایه‌های مردم را به یغما ببرند مردم ایران خود تصمیم‌گیرنده هستند.
,
 
,
شهردار تهران با بیان اینکه وجه خود را در منزله‌گاه مردم آغاز کردیم گفت: علی رغم همه تحریم‌های ظالمانه حرکت خود را بر محور نخبگان قرار دادیم.
,
 
,
وی گفت: قانون اساسی به عنوان رکن رکین برای ما الزاماتی را قرار داده است و شوراها را موظف به پیشبرد اهداف کلان کرده است و ما باید به سمتی برویم تا با تکیه بر مردم ظرفیت‌های تهران را عیان کنیم.
,
 
,
زاکانی گفت: به دنبال این هستیم تا راه تحول و پیشرفت را آنگونه طی کنیم که تهران آینده واجد تمام ویژگی‌ها باشد شهر هوشمند و با قابلیت مراد و مقصود ما است.
,
 
,
شهردار تهران با اشاره به همایش سرمایه گذاری گفت: ظرفیت‌های متعددی را برای سرمایه گذاران خارجی قرار داده‌ایم.
,
 
,
وی گفت: متأسفانه کشورهایی در دنیا وجود دارند که به دنبال بهره کشی هستند و چشمشان به اموال سایر کشورها است وو به دنبال استعمار خود هستند اما ما مفتخریم که بگویم اگر داشته‌ای در اختیار بگیریم از داشته‌های خود نیز به کشورهای دیگر می‌دهیم.
,
 
,
شهردار تهران گفت: امروز که بدخواهان تلاش به القای سیاه نمایی دارند تلاش ما زنده نگه داشتن امید است و به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای ساختن هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه