اخبار داغ

معاون وزیر راه:

مسیر ترانزیت یزد به شرق کشور و افغانستان کوتاه می‌شود

مسیر ترانزیت یزد به شرق کشور و افغانستان کوتاه می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اهمیت جاده در توسعه و پیشرفت شهرستان‌ها گفت: با ساخت جاده بهاباد- دربند- نایبند، شهرستان بهاباد یزد از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله خادمی ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در حاشیه بازدید از جاده  بهاباد- نایبند،‌ در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ این جاده نقش موثری در تحول توسعه‌ای و تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای و ارتباطی کشور ایفا می‌کند.

وی با بیان این‌که بعد از تکمیل این محور مسیر ارتباطی استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان تکمیل  می‌شود، افزود: میزان مسیر حمل و نقل مواد معدنی استان یزد به شرق کشور و همچنین کشور افغانستان با اتمام این طرح کوتاه‌تر می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که فرآیند اجرایی ساخت این جاده ۱۲ سال قبل شروع شده و تاکنون ۱۰۵ کیلومتر اجرایی شده است،‌ گفت:‌ ساخت این جاده که به مرز ماهی‌رود در مرزهای شرقی کشور در استان خراسان جنوبی متصل میشود نقش مهمی در ترانزیت کالا خواهد داشت.

خادمی در پایان ساخت کنارگذر جنوبی بافق در آینده‌ای نزدیک را از دیگر اقدامات در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساخت این کنارگذر می‌تواند نقش عمده ای در توسعه راه‌های مواصلاتی داشته باشد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه