اخبار داغ

دبیر: برای بازگشت کشتی به جایگاه اصلی‌اش، دولت باید پای کار بیاید/ زمانی: از کمک به کشتی شهر ری دریغ نمی کنیم

دبیر: برای بازگشت کشتی به جایگاه اصلی‌اش، دولت باید پای کار بیاید/ زمانی: از کمک به کشتی شهر ری دریغ نمی کنیم
رئیس فدراسیون کشتی در جریان بازدید فرماندار شهر ری‌از کمپ تیم‌های ملی کشتی از دولت خواست برای بازگشت کشتی به جایگاه اصلی‌اش پای کار بیاید‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید زمانی فرماندار شهر ری عصر امروز از بخش های مختلف کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این بازدید، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی اقدامات صورت گرفته در بازسازی و نوسازی خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده و سایر بخش‌های کمپ را تشریح و خواستار حمایت دولت برای بازگشت کشتی به جایگاه اصلی‌اش شد.
,
 
,
دبیر با اشاره به اینکه شهرری مدال‌آوران زیادی را به کشتی ایران معرفی کرده است، از افت و نزول کشتی در این منطقه ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: برای بازگشت کشتی شهر ری به روزهای بزرگی در کشتی کشور، خواهان مساعدت ویژه فرمانداری و سایر بخش‌های دولت هستیم.
,
 
,
رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: توجه و حمایت از کشتی در شهر ری می تواند هم به کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان کمک کند و هم مدال آوران دیگری را به کشتی ایران معرفی کند.
,
 
,
فرماندار شهر ری  هم با بیان اینکه از کمک و حمایت از کشتی دریغ نخواهد کرد، از مساعدت برای در اختیار گذاشتن اماکن و سوله‌های ورزشی این منطقه برای استفاده کشتی گیران خبر داد.
,
 
,
در پایان این دیدار نیز فرماندار شهر ری از کشتی گیران و مربیان اهل شهر ری تیم ملی کشتی تجلیل به عمل آورد.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه