اخبار داغ

کشتی جوانان قهرمانی آسیا| تعیین قرعه فرنگی‌کاران جوان ایرانی/ آغاز رقابت‌های بحرین از امروز

کشتی جوانان قهرمانی آسیا| تعیین قرعه فرنگی‌کاران جوان ایرانی/ آغاز رقابت‌های بحرین از امروز
مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر منامه بحرین آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
,
 
,
در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، سید آرش نگهداری در دور اول به مصاف پورین از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با حسن از عراق کشتی می گیرد.
,
 
,
در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می شود احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف موری از ژاپن می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه هایی با برنده کشتی گیران کره و قزاقستان پیکار می کند.
,
 
,
در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۸ نفر شرکت کننده دارد، ایمان محمدی در دور نخست با ساباز از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران عربستان سعودی و ازبکستان می رود.
,
 
,
در وزن ۶۷کیلوگرم که با حضور ۱۰ نفر برگزار می شود، دانیال سهرابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف تمیربکوف از قرقیزستان می رود.
,
 
,
در وزن ۷۲کیلوگرم که ۹ شرکت کننده دارد،  امیرعبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تونگ از چین تایپه کشتی می گیرد.
,
 
,
در وزن ۷۷ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، مسعود کاووسی به مصاف ساچین از هند، ریکو شیگنو از ژاپن و عبدی باکیر مولدوگاریف از قرقیزستان می رود.
,
 
,
در وزن ۸۲کیلوگرم که ۹ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با داهیا از هند مبارزه می کند.
,
 
,
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر حضور دارند، علیرضا عابدی درزی در دور نخست به مصاف سایلاو از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برندگان کشتی میان نمایندگان قرقیزستان و اردن مبارزه می کند.
,
 
,
در وزن ۹۷کیلوگرم که با حضور ۹ نفر برگزار می شود، امیررضا اکبری پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران چین تایپه و عربستان سعودی می رود.
,
 
,
در وزن ۱۳۰کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر، در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، فردین هدایتی به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان و پاروش از هند می رود.
,
 
,
بر اساس برنامه رقابت ها، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه