اخبار داغ

کارشناس حوزه محیط زیست :

امنیت غذایی با گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومان عملیاتی نمی‌شود

امنیت غذایی با گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومان عملیاتی نمی‌شود
یک کارشناس حوزه محیط زیست گفت: امنیت غذایی با فروش گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومانی عملیاتی نمی‌شود یا با افزایش آرد و نان نمی‌توان امیدی به امنیت غذایی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل کهرم، کارشناس حوزه محیط زیست در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به دستاوردهای حوزه محیط زیست دولت‌های مختلف در راستای افق ۱۴۰۴ اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیداری فرمودند که مواردی که روی کاغذ آورده می‌شود، باید اجرایی شود، در حالی که برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی روی زمین مانده و تحقق نیافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در حوزه محیط زیست فقط شعار داده‌اند و اقدام عملی آنچنانی در این حوزه صورت نگرفته است، البته این موضوع را قبول دارند که فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است، اما در عمل کاری از پیش نمی‌رود.
,
 
,
این کارشناس حوزه محیط زیست عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری منطقی و درد ملت است و با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد، اما در عمل اتفاقی رخ نداده است و برخی مسئولان تنها سخنوری می‌دانند.
,
 
,
کهرم درباره اینکه محیط زیست و امنیت غذایی مانند زنجیر به هم وابسته‌اند و یکی بدون دیگری وجود خارجی نخواهد داشت، عملکرد دولتمردان در راستای تحقق امنیت غذایی و پیشرفت محیط زیست را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: امنیت غذایی با فروش گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومانی عملیاتی نمی‌شود یا با افزایش آرد و نان نمی‌توان امیدی به امنیت غذایی داشت.
,
 
,
وی یادآور شد: بنابراین با افزایش کیفیت تولید می‌توان به امنیت غذایی امیدوار بود که البته این موضوع در ایران نسبت به سایر کشورها پررنگ‌تر است و کارگری که برای تأمین امنیت غذایی و محیط زیست سالم جامعه صبح تا شب فعالیت می‌کند نیازمند توجه بیشتر است.
,
 
,
این کارشناس حوزه محیط زیست تشریح کرد: کارگر علاوه بر دستمزد بالاتر نیاز به تغذیه مناسب دارد تا برای فعالیت جان داشته باشد که کارگران سهم عمده‌ای در کسب محیط زیست سالم توسط مردم دارند.
,
 
,
کهرم با بیان اینکه نیازمندی‌های کارگر باید توسط دولت مرتفع شود، ادامه داد: برای دستیابی به ایده‌آل‌ها در حوزه امنیت غذایی باید ابتدا هوای کارگر و محیط زیست را داشته باشیم، در غیراینصورت محیط زیست هم هوای ما را نخواهد داشت و این مشکلی است که گریبانگیر ما شده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه