اخبار داغ

مدیر کل سازمان بیمه تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد؛

تقسیط بدهی شهرداری قاضی به تامین اجتماعی/ شهرداری پیش قلعه تنها دو ماه از سال گذشته بیمه پرداخت کرده است

تقسیط بدهی شهرداری قاضی به تامین اجتماعی/ شهرداری پیش قلعه تنها دو ماه از سال گذشته بیمه پرداخت کرده است
جواد یزدانی با بیان اینکه بدهی شهرداری قاضی مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بوده است، گفت: براساس مراجعه شهردار قاضی به سازمان بیمه و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساطی پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یزدانی، مدیر کل سازمان بیمه تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با تاخیر بیمه های پرداختی شهرداری قاضی و پیش قلعه اظهار داشت: مشکل این شهرداری ها ریشه در مشکلات کارفرمایی دارد و تا زمانی که اراده مسئول برای حل وجود نداشته باشد، مسئله حل نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه بدهی شهرداری قاضی مبلغ 600 میلیون تومان بوده است، گفت: براساس مراجعه شهردار قاضی به سازمان بیمه و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد که مبلغ 200 میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی نیز به صورت اقساطی پرداخت شود.

,

یزدانی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که تاکنون پیگیری از سمت شهرداری پیش قلعه برای رفع مشکل بیمه نیروهای این شهرداری انجام نشده و طی سال گذشته تنها دو ماه بیمه نیروها واریز شده است.

,

وی با اشاره به اینکه قطعا تجمیع بدهی ها برای شهرداری ها سخت خواهد شد، گفت: براین اساس سازمان تامین اجتماعی این آمادگی را دارد که برای جلوگیری از تضییع حقوق کارگر و نیروها تعامل صد در صدی با شهرداری ها و سایر سازمان های خصوصی جهت تهاتر و تقسیط بدهی را داشته باشند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه