اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد؛

بستری ۱۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی/ اوج گیری موج هفتم کرونا در استان

بستری ۱۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی/ اوج گیری موج هفتم کرونا در استان
سیدجواد پورنقی با اشاره به اینکه ابتلا به کرونا در استان خراسان شمالی روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر آمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان به ۱۱۶ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه کرونا در استان خراسان شمالی روند اوج به خود گرفته است، اظهار داشت: بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های خراسان شمالی روند افزایشی به خود گرفته است و زنگ خطر موج هفتم کرونا در استان به صدا در آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: در حال حاضر 420 مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور است.

,

پورنقی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته با بستری 55 بیمار جدید، آمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان به 116 نفر رسیده است.

,

وی تأکید کرد: توصیه ما به مردم این است که با توجه به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها فعال شده و علاوه بر این تمام پایگاه‌های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر ضرورت همکاری و همیاری لازم از سوی مردم همانند گذشته تأکید کرد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون پرهیز از اجتماعات در فضای بسته، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز تسریع در دریافت واکسیناسیون از توصیه‌های اکید ما در این روزها است.

,

پورنقی بیان داشت: 96 درصد مردم خراسان شمالی دوز اول، 88 درصد دوز دوم و 59 درصد دوز سوم را تزریق کردند، در حالیکه میانگین کشوری در میزان تزریق دوز سوم 54 درصد است، امید است که با استقبال و مشارکت خوب مردم استان در این شاخص نیز همچون دوز اول بتوانیم در سطح کشور به رتبه‌های نخست برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه