اخبار داغ

آشنایی با انواع نماهای ساختمان و چرا های نمای سبک ساختمان

آشنایی با انواع نماهای ساختمان و چرا های نمای سبک ساختمان
برای زیبایی نمای ساختمان راه های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید برای ساختمان انجام دهید ولی مسئله ای که خیلی قابل توجه مردم و خریداران میباشد و حتی شما میباشد زیبایی نمای ساختمان میباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهینا نما نمای ساختمان پوشش رویی ساختمان میباشد که برای افزایش زیبایی ساختمان و زیباسازی شهر استفاده میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای زیبایی نمای ساختمان راه های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید برای ساختمان انجام دهید ولی مسئله ای که خیلی قابل توجه مردم و خریداران میباشد و حتی شما میباشد زیبایی نمای ساختمان میباشد.

,

باید این مورد را در نظر گرفت نمای هر ساختمان نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت ساختمان دارد و باید این مورد را همیشه در نظر بگیریم که هرچقدر هم از بهترین مصالح ساختمانی هم برای زیبا سازی نمای ساختمان هم استفاده کنیم ولی طراحی خاصی نداشته باشیم واقعا طرح زیبایی در اخر نخواهد شد.

, نمای ساختمان,

نمای ساختمان علاوه بر زیبایی به عنوان یک لایه محافظ نیز برای ساختمان میباشد که این نما هرچقدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد کیفیت فضا داخلی ساختمان نیز افزایش پیدا میکند.

,

به عنوان مثال وقتی شما از نمای ساختمان پلی استایرن در نمای بیرونی ساختمان خود استفاده میکنید این نوع نما به دلیل داشتن دانسته 22 در ترکیبات خود و فون نسوز (کند سوز) علاوه بر اینکه یک عایق گرما و سرما میباشد عایق صدا نیزی میباشد که شما در اینده و زمانی که داخل آن ساختمان ساکن میشوید متوجه کاهش هزینه های سیستم های سرمایشی و گرمایشی میشوید.

,

مصالح موجود برای طراحی نمای ساختمان

,

برای طراحی نمای ساختمان از انواع مصالح استفاده میشود ازمصالح بیکیفیت گرفته تا محصولات با کیفیت خارجی و حتی محصولات با کیفیت ایرانی بهینا نما این نوع مصالح عبارت اند از: آجر، کامپوزیت، بتن، چوب، نمای سبک پلی استایرن نمونه مصالحی میباشد که برای طراحی داخلی و خارجی نمای ساختمان استفاده میشود.

,

نمای پلی استایرن که در ایران چند سالی هست سر و صدا کرده است یکی از بهترین مصالح ساختمانی میباشد که خیلی کم شنیده اید راجب بهش فکر کنم به دلیل اینکه نمای کامپوزیت و دیگر نما ها قدیمی تر هستند و شناخته شده تر هستند.

,

ترکیب نمای ساختمان پلی استایرن با دیگر نماها

,

نمای ترکیبی

, نمای ترکیبی,

یکی از زیبایی های نمای پلی استایرن این میباشد که سرعت نصب بسیار بالایی دارد و در کنار دیگر نما های ساختمان شکل بسیار شکیلی به ساختمان میدهد و دلیل استفاده زیاد از نمای پلی استایرن به دلیل سبک بودن، سرعت نصب بسیار بالا، عایق صدا، عایق سرما و گرما و هزینه بسیار مناسب میباشد.

,

نمای کامپوزیت

,

نمای کامپوزیت از جمله نما های ساختمان به حساب می آید که طرفداران زیادی پیدا کرده است و دلیل آن هم تبلیغات گسترده بوده است جالب است بدانید یکی از دلایلی که مردم سمت نمای کامپوزیت میروند سبک بودن این نما است و هنوز کسی آشناییتی با نما های سبک و فوق سبک پلی استایرن پیدا نکرده است.

, نمای کامپوزیت ,

نمای سنگ ساختمان

,

سعی کنید از این نما کمتر استفاده کنید و دلایل خیلی زیادی برای اثبات این مورد نیز وجود دارد.

,

نمای سنگ ساختمان به دلیل سنگینی حتما شما نیاز دارید که ساختمان خود را شاسی کشی و رابیتش کاری کنید و با توجه به اینکه کشور ما ایران یک کشور زلزله خیز میباشد این خطر برای شماهایی که نمای سنگ دارید ایجاد میشود که به هنگام زلزله سنگ ها به دلیل سنگینی از نمای ساختمان جدا شده و بر سر مردم بی افتد.

,

بهینا نما با تولیدات محصولات با کیفیت پلی استایرن در ایران و صادرات این نما ساختمان به کشور های همسایه توانسته است یکی از بهترین تولید کننده های نمای ساختمان و تنها تولید کننده نمای پلی استایرن در ایران شود، با این توضیحات و توضیحاتی که در ادامه راجب به نمای پلی استایرن داده خواهد شد  شما هم به این نتیجه میرسید که نما های عایق، سبک و نسوز چقدر برای ساختمان ها و مردم مفید است.

, بهینا نما ,

نمای پلی استایرن و مزایای آن

,

از مزایای نمای پلی استایرن میتوانیم به این موارد اشاره کنیم که این نمای ساختمان با داشتن ابزار نماهای فوق العاده زیاد و شکیل و زیبایی که دارد به شما این امکان رو میدهد که با این ابزار ها یک نمای رومی شیک برای ساختمان خود ایجاد کنید با این تفاوت که دیگر نیازی نیست هزینه های سنگین برای نمای سنگ ساختمان و همنطور شاسی کشی و رابیتس کاری آن پرداخت کنید ودلایل دیگه این نما میتوان به ای اشاره کرد که سرعت تولید و نصب ان قدری سریع بوده که پروژه های بزرگی رو در کمتر از دو هفته به اتمام رسانده است.

, نمای پلی استایرن,

نمای پیش ساخته

,

قطعا اسم نمای پیش ساخته را تا کنون شنیده اید نما های پلی استایرن جزو دسته های نما های پیش ساخته به حساب می آیند و این نمای ساختمان به صورت پیش ساخته در محل ساخت و ساز شما تحویل و نصب میشود. از مزایای نمای پیش ساخته میتوان به کم هزینه بودن و سرعت نصب بالا اشاره کرد نما های پیش ساخته بدون رابیتس کاری و شاسی کشی به راحتی نصب میشود و همچنین عایق دما نیز هستند.

,

امروزه نماهای پیش ساخته جایگزین نما های سیمانی و کچی و حتی جایگزین نما های سنگ نیز میشوند.

,

ابزار نمای ساختمان

,

ابزار نما ساختمان ابزار آلاتی نیست که همه در خودرو و حتی در خانه خود داریم در ساختمان سازی ابزار نما ها دارای معانی مختلفی هستند.

, ابزار نما,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه