اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

رشد و ارتقای جمهوری اسلامی ایران سبب عصبانیت دشمن شده است

رشد و ارتقای جمهوری اسلامی ایران سبب عصبانیت دشمن شده است
سردار کشکولی گفت: رشد و ارتقای جمهوری اسلامی ایران سبب عصبانیت دشمن شده است چرا که با اقتدار ایران، آنها دچار ضعف شده اند و جامعه ما رو به رشد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران معجزه ای که بسیار اثرگذار بوده و توانست بند استعمار و استبداد را باز کند و مردم را رها کرد، همچنین زمینه را برای رشد و جهش در کشور فراهم کرد و از وضعیتی که دانشگاه ها در زمان طاغوت داشتند به جامعه ای بسیار متفاوت تبدیل کرد و امروز الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: رشد و ارتقای جمهوری اسلامی ایران سبب عصبانیت دشمن شده است چرا که با اقتدار و رشد جمهوری اسلامی ایران، آنها دچار ضعف شده اند و جامعه ما رو به رشد است و تحت هیچ شرایطی نمی توانند جلوی آن را بگیرند و برای ضربه وارد کردن دست به هر کاری می زنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: وقتی ملتی به سبکی از رشد برسند که ایمان و یقین قلبی به پیروزی داشته باشند، این به معنی خدایی شدن است.

,

سردار کشکولی با اشاره به حضور پررنگ دانشجویان در عرصه های مختلف عنوان کرد: در جنگ هشت ساله دانشجویان حضور پرشوری داشتند و دانشگاه ها باید با شبکه سازی در این موضوعات بنا را بر جذب و تربیت بگذارند، تربیت نیروهای جهادی که می توانند در همه زمینه ها نقش آفرینی کنند.

,

وی بیان کرد: بسیج از مردم و برای مردم است و از اول انقلاب گروه های جهادی تا امروز در صحنه حضور دارند و هدف از این حضور، هم خدمت به مردم است و هم بستری برای جذب جوانان بوده، همچنین دانشجویان باید در مباحث علمی پیشتاز باشند و در این میان دانشجویانی که نخبه هستند نقش آفرینی می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطالبه گری را ضرورت امروز جامعه برشمرد و گفت: امروز نقش مطالبه گری دانشجویان کمرنگ شده است و مطالبه گری باید مبتنی بر تقوا باشد، باید موانع را برداشت و مدیر مجموعه را توانمند کرد.

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با بسیج اساتید و کارمندان باید در یک مسیر باشند و هدف اصلی هم افزایی و تقویت است و فضای دانشگاه باید با نشاط و آرام باشد، همچنین بسیجیان فعال می توانند در مشاغل مدیریتی و فرماندهی فعالیت کنند که باید این مهم توسعه یابد.

,

وی اظهار داشت: امروز دانشجویان زیادی با شرایط متدین، انقلابی و ساده زیست داریم که باید با آرامش و کار فکری و علمی فضا را بهتر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه