اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

روزنامه اصلاح طلب"ابتکار" سیل جده را به استهبان نسبت داد!

روزنامه اصلاح طلب"ابتکار" سیل جده را به استهبان نسبت داد!
ابتکار امروز با انتشار تصویری از سیل در جده آن را به سیل روزهای اخیر در استان فارس نسبت داد و از غافلگیری مسئولان برای مقابله با این حادثه انتقاد کرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی این روزها اخبار سیل استهبان و نی ریز در استان فارس جزو اخبار نخست رسانه های کشور تبدیل شده است که نحوه انعکاس آن از سوی برخی رسانه ها تامل برانگیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیل استهبان و نی ریز,

روزنامه ابتکار در اقدامی البته سابقه دار با انتشار تصویری از سیل در عربستان آن را به سیل در استان فارس نسبت داده است.

,

, ,

این روزنامه اصلاح‌طلب، امروز تصویری جعلی مربوط به سیل خارج از کشور را به حادثه سیل رودبال نسبت داد که پیش‌ازاین نیز به سیل شیراز نسبت داده‌شده بود! این اقدام در حالی رخ داده است که نخستین بار و در جریان سیل سال ۹۸ شیراز، این تصویر در شبکه‌های اجتماعی با عنوان تصویری از سیل شیراز و ویرانی های باقی مانده از آن فراگیر شد.

,

همان زمان اما، ارتباط آن تصویر با سیل شیراز تکذیب و عنوان شد که این تصویر مربوط به سیل سال ۲۰۰۹ در جده است!

,

, ,

این روزنامه اصلاح طلب یک بار دیگر این تصویر را در صفحه نخست خود به چاپ رساند و آن را گوشه ای از خسارات باقی مانده از سیل در استان فارس و غافلگیری از آن معرفی کرد.

,

در این بین اقدام یک روزنامه رسمی در انتشار تصویر تکذیب شده سال ۹۸ و نسبت دادن مجدد آن تصویر به سیل شیراز جای تأمل بسیار دارد و بدون شک اعتبار یک رسانه را در منظر مخاطبانش خدشه دار خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه