اخبار داغ

در پایان معاملات امروز؛

بورس باز هم منفی شد/ ادامه خروج پول توسط حقیقی‌ها از بازار سرمایه

بورس باز هم منفی شد/ ادامه خروج پول توسط حقیقی‌ها از بازار سرمایه
امروز یکشنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش ۹.۵۸۷و احدی به یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با کاهش ۴.۲۶۹ واحدی عدد ۴۰۰ هزار و ۲۱۸ واحد را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام با وجود گزارش‌های سودآور شرکت‌ها و صنایع بورسی از جمله پالایشی‌ها اما با تداوم افزایش نرخ بهره بانکی باز هم سرمایه گذاران به دنبال خروج پول خود از بازار بودند تا جایی که امروز دوباره به روند نزولی خود بازگشت و همه شاخص‌های این بازار قرمزرنگ شدند.

شاخص کل بورس امروز با ۹.۵۸۷ واحد کاهش در سکوی یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۳۳۸ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۱۴۷ واحد را ثبت کرد.

امروز در بازار بورس ۳۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, شاخص کل بورس امروز با ۹.۵۸۷ واحد کاهش در سکوی یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد.,
,
,
,
, امروز در بازار بورس ۳۰۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال انجام شد.,

نمادهای معدنی و صنعتی گلگهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر بورس ثبت کردند و و در مقابل آنها پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

,

شاخص فرابورس هم امروز ۲۳۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۱۴۹ هزار معامله انجام شد و ۱۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال ارزش سهام های دست به دست شده بود.

نمادهای سنگ آهن گوهرزمین، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر فرابورس داشتند و در مقابل انها نمادهای بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

رکورد نرخ بهره بین بانکی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد

, شاخص فرابورس هم امروز ۲۳۳ واحد کاهش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۱۴۹ هزار معامله انجام شد و ۱۶ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال ارزش سهام های دست به دست شده بود. ,
,
,
,
, رکورد نرخ بهره بین بانکی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد,

انتهای پیام/

,


 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه