اخبار داغ

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی:

۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی پرداخت شد

۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی پرداخت شد
شریعتی فر گفت: در بحث تبصره ۱۸ تاکنون ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلاتی پرداخت شده و ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در حال اعطا به متقاضیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجتبی شریعتی‌فر مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی امروز در دوره توانمندسازی تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی و مسئولین بسیج سازندگی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه هم افزایی بسیار خوبی بین دولت و مجموعه بسیج و سپاه در دولت جدید ایجاد شده و می طلبد که روز به روز این همایش ها و تعاملات بیشتر شود و بتوان حداکثر بهره برداری را از آنچه که در حوزه اشتغال، سرمایه گذاری و تسهیلاتی داده می شود داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: ما به عنوان حوزه اقتصادی مجموعه استانداری از بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند حوزه اقتصادی یاد می کنیم چراکه بسیج سازندگی در لایه هایی ورود پیدا می کند که دستگاه های تخصصی ما کمتر توجه می کنند.

,

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ بودجه سال ۱۴۰۱ تغییراتی نسبت به سال گذشته ایجاد شده است.

,

شریعتی‌فر عنوان کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تسهیلات در اختیار دستگاه های ملی بود و اتفاقی که در سال جدید افتاده این اختیار به استانها داده شده که استانها اعتبارات را توزیع کنند.

,

وی اظهار کرد: طی جلساتی که برگزار شد تفاهم شده ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم نامه در اختیار بسیج سازندگی استان قرار می گیرد.

,

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف کلی اشتغال است که می خواهیم بسیج سازندگی به تعهد اشتغال تکلیفی در استان کمک کند تا بتوانیم آن را جزو اشتغالی که در برنامه استان قرار داده شده ببینیم.

,

شریعتی‌فر افزود: در بحث تبصره ۱۸ تاکنون ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلاتی بوده که پرداخت شده و ۲۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در حال اعطا به متقاضیان است.

,

وی تأکید کرد: رصد و پایش باید به صورت مستمر انجام شود که بدانیم تسهیلات داده شده به نتیجه رسیده است‌.

,

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی به ضرورت تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات خوب بسیج سازندگی فروش محصولات است و برپایی نمایشگاه ها باید مکرر تکرار شود.

,

وی ادامه داد: ما در مجموعه سرمایه گذاری استانداری هم می توانیم در این زمینه به فروش محصولات و خدمات تولیدی استان کمک کنیم.

,

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی به شرایط سخت صدور مجوز اشاره و درخواست کرد: تمام موانعی که در بحث صدور مجوز برای افرادی که از بسیج سازندگی تسهیلات می گیرند به صورت موردی احصا شود.

,

شریعتی‌فر با بیان اینکه زیست بوم اشتغال استان ترسیم می شود، گفت: از بسیج سازندگی درخواست داریم حتما در این حوزه مشارکت کنند چراکه اگر زیست بوم شکل بگیرد وظیفه تمام دستگاه و ارتباطات در آن کاملا شفاف مشخص است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه