اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حضور گروه های جهادی و بسیجی در امدادرسانی به سیل زدگان امامزاده داود(ع)/ دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به سیل زدگان منطقه کن+عکس

حضور گروه های جهادی و بسیجی در امدادرسانی به سیل زدگان امامزاده داود(ع)/ دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به سیل زدگان منطقه کن+عکس
بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه "امامزاده داوود(ع)" تهران را در بر گرفت و در حال حاضر، علاوه بر حضور مسئولان دولتی، شهرداری تهران و هلال احمر، شاهد حضور گروه های جهادی و بسیجی سپاه تهران بزرگ در خدمات رسانی به سیل زدگان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه "امامزاده داوود(ع)" تهران را در بر گرفت و حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها، زمین‌گیر شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این حادثه حوالی ساعت 1:30 بامداد رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی لازم به منطقه اعزام شدند.

,

گروه های جهادی، بسیجیان سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، استاندار تهران، شهردار تهران و سایر مسئولان دولتی از همان ساعات اولیه تا اکنون، در منطقه سیل زده حضور یافته اند.

,

کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز  طی بازدید هوایی از منطقه به ارزیابی حادثه پرداخت.

,

گفتنی است در حال حاضر 23 تیم عملیاتی، 2 تیم آنست(جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده‌یاب) با استفاده از 13 خودروی کمک‌دار، 4 آمبولانس و 3 خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند.

,

رئیس‌جمهور از استاندار تهران خواست تا تمام امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را ب پرای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود(ع) بسیج کند.

,

سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن تسلیت به خانواده معزز جانباختگان سیل مذکور، از آمادگی گسترده گروه‌های جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه خبر داد.

,

وی با بیان اینکه در مرحله اول گروه‌های جهادی تخصصی با تجربه درخشان خدمت‌رسانی در سیل و زلزله در حوزه‌های امداد و نجات، پزشکی، عمرانی و خدمت‌رسانی به محل حادثه اعزام شده اند و باقی گروه‌های جهادی نیز در مراحل بعد اعزام خواهند شد، تاکید کرد: هم‌اکنون این گروه‌ها آمادگی خدمت‌رسانی به سیل زدگان عزیز این منطقه را دارند و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

,

بنا بر گزارش خبرنگار دانا، در حال حاضر گروه های جهادی و بسیجی در محل سیل امامزاده داود(ع) حضور دارند و در حال خدمت به سیل زدگان هستند تا هر چه  زودتر باعث بهبود شرایط در این منطقه سیل زده شوند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,





 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه