اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

ارجاع ۱۴۴۸۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌غربی

ارجاع ۱۴۴۸۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌غربی
نجف‌زاده از محکومیت یک میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال جزای نقدی در رسیدگی به چهارده هزار و ۴۸۱ فقره پرونده در سال جاری در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با اروم‌نیوز اظهارداشت: از ابتدای سال‌جاری در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۱۴ هزار ۷۰۴ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی تصریح کرد: از ۱۴ هزار و ۷۰۴ فقره پرونده وارد شده به تعزیرات حکومتی استان، به تعداد ۱۴ هزار و ۴۸۱ فقره پرونده رسیدگی شده است که افزایش ۱۲۸ درصدی پرونده‌ها نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در مجموع این پرونده‌ها ۱۸۵۸ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

,

وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده تعداد ۱۲۱۵۴ فقره مربوط به بخش کالا وخدمات وتعداد ۲۰۳۲ فقره مربوط به بخش قاچاق کالاوارز وتعداد ۲۹۵ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت ودرمان است.

,

نجف‌زاده همچنین اعلام داشت: شعب رسیدگی کننده به جرائم قاچاق کالاو ارز استان از ۲۱۴۴ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۲۰۳۲ فقره رسیدگی و متهمین راعلاوه برضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۱۳۳۷ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

,

وی اظهارداشت: در بخش کالا و خدمات نیز از تعداد ۱۲۲۶۱ فقره پرونده وارده به ۱۲۱۵۴ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۴۹۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز از ۲۹۹ فقره پرونده وارده به ۲۹۵ فقره رسیدگی و متهمین را به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال جزای نقدی و پلمپ و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیر مجاز پزشکی محکوم کردند.

,

نجف‌زاده بیان کرد: همچنین از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت،تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف،نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف،حبس بدل از جزای نقدی متخلفین،معدوم نمودن کالاهای فاسد و ... برای تعدادی از محکومین خبر داد.

,

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان ودربخش کالاوخدمات از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان ودربخش بهداشت ودارو ودرمان از طریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان و دربخش قاچاق کالا و ارز از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالا وارز استان گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه