اخبار داغ

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان:

سیلاب، ۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شبکه برق لرستان خسارت وارد کرد

سیلاب، ۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شبکه برق لرستان خسارت وارد کرد
امیری گفت: بارش‌های اخیر ۲۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های شبکه برق استان لرستان خسارت وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، امیری با اشاره به بارش‌های اخیر و خسارت وارده به شبکه برق، اظهار داشت: در اثر بارندگی‌های اخیر در سطح استان به خصوص در قسمت شرقی و جنوب شرقی استان در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دورود و به صورت پراکنده در شهرستان‌های بروجرد، سلسله و خرم آباد خساراتی به بخش شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در اثر بارندگی‌های اخیر خساراتی اعم از سوختن دو دستگاه ترانسفورماتور، یک دستگاه سکسیونر، یک دستگاه ریگلوزر و به بیش از پنج کیلومتر از شبکه برق خسارت وارد شده است.

,

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: طبق برآورد اولیه بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خسارت به زیرساخت‌های شبکه توزیع برق استان وارد شده است.

,

وی عنوان کرد: همه این اقدامات با تلاش مدیریت‌های توزیع برق در شهرستان های مذکور در اسرع وقت برطرف و در حال حاضر هیچگونه خاموشی در سطح استان نداریم.

,

امیری گفت: با ارسال هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استانداری، جلسه مدیریت بحران شرکت توزیع تشکیل و کلیه پرسنل های عملیاتی بهره برداری از ۶ مردادماه تاکنون در آماده باش کامل هستند و در بارشهای اخیر این اکیپ ها  بلافاصله وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن رفع خاموشی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه