اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

مرعوب‌نشدن و امید داشتن در فضای مجازی بسیار مهم است/ لزوم باور افسران جنگ نرم به جنگ در این فضا

مرعوب‌نشدن و امید داشتن در فضای مجازی بسیار مهم است/ لزوم باور افسران جنگ نرم به جنگ در این فضا
سردار کشکولی با بیان اینکه مرعوب نشدن و امید داشتن در فضای مجازی بسیار مهم است، گفت: لازم است افسران جنگ نرم به جنگ در این فضا باور داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی و مدیران فضای مجازی، اظهار داشت: اولین اصل در ورود به فضای مجازی برای افسران و کسانی که می خواهند در این فضا نقش آفرینی کنند این است که باور کنند که در یک جنگ هستیم با یک جبهه وسیع و گسترده که اگر این باور نباشد قطعا آموزش‌ها و تلاش‌ها اثر چندانی ندارد ولی اگر این باور باشد که در یک جنگ سهمگین با جبهه استکبار جهانی هستیم، این در پیشرفت کار فضای مجازی و اثرگذاری و محتوای تولید شده موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: جنگ نرم یک ویژگی دارد و این نوع جنگ با جنگ تن به تن متفاوت است چرا که عموم مردم درک درستی از این که در حال جنگ هستیم را ندارند و سربازان فضای مجازی باید این باور را تقویت کنند و اگر ابهامی وجود دارد مطرح کنند، چرا که حریفی که دارای تکنولوژی است در مقابل ما قرار دارد و مسلط با ابزارهای پیچیده است که اگر این باور شود فهم درست می باشد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: اطلاعات کافی از توان دشمن و خود را داشته باشیم و هر کسی که وارد این فضا می شود باید اطلاعات بروزی داشته باشد که این برنامه در جنگ سخت هم بود و برآوردهایی صورت می گرفت و همین در پیروزی بسیار موثر است.

,

وی تصریح کرد: مرعوب نشدن و امید داشتن در این فضا بسیار مهم است و فرماندهی نیاز داریم که امیدوار باشد و امیدوار به پیروزی و نصرت الهی داشته باشد و اگر این فرمانده ناامید باشد نمی تواند بر قله پیروزی بایستد.

,

سردار کشکولی گفت: اولویت بندی و تخصیص توان در این کار نقش مهمی دارد که لازم است بخش ها و عرصه ها را به خوبی بشناسیم، یک افسر جنگ نرم باید دارای بصیرت باشد و باید برای افزایش بصیرت اقدام کرد.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عمل تکلیف گرایانه را از دیگر اصول در فضای مجازی برشمرد و گفت: در فضای مجازی خود عناصر در این فضا باید ارزش مدار باشند و در این فضا باید کسانی باشند که یقین دارند، همچنین در این فضا پایداری و استقامت نقش بسزایی دارد.

,

سردار کشکولی خاطر نشان کرد: مخاطب شناسی در فضای مجازی بسیار مهم است و متناسب با همان قشر تولید محتوا و برنامه ریزی شود تا اثرگذار باشد و اگر متناسب نباشد نتیجه عکس می دهد تا بتواند در افکار اقرگذار باشد.

,

وی با تاکید بر مردمی کردن در فضای مجازی اظهار داشت: هر جایی مردم پای کار آمدند دشمن وادار به تسلیم شدند که رد این راستا تلاش بر مردمی سازی است به طوری که قرار است  درصد زیادی از مردم در دوره چند ساله سوادرسانه ای را فرا گیرند و برای این است که آنها توانمند باشند و همراه شوند و در هر جایی بتوانند دفاع کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: شناخت راهبردها و تاکتیک ها بسیار مهم است و به ضریب نفوذ حریف هم باید دقت کرد لذا در جنگ شناختی، پیروزی و شکست دیر به دست می آید چرا که باید شناخت و ادراک را عوض کنند و این مهم نیازمند صبر و حوصله است.

,

وی خاطر نشان کرد: در جنگ سخت مجرومین را مداوا می کردند و الان در فضای مجازی هم می شود اقداماتی کرد و باید اعتقاد داشت، لذا سادگی و سهولت و خلاقیت بسیار مهم است و هر کاری ساده تر باشد اثرگذارتر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه