اخبار داغ

نماینده مجلس مطرح کرد؛

ضرورت جهاد تبیین واقعه عاشورا

ضرورت جهاد تبیین واقعه عاشورا
جعفر قادری گفت: باید واقعیت های قیام عاشورا توسط سخنرانان تبیین شود تا مردم آمادگی بیشتری برای رویارویی با تلخی ها و ناگواری های مواجهه با آمریکا به عنوان دشمن خود داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت:  ماه محرم فرصت بسیار خوبی است که روحیه انقلابی گری، روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی در مردم تقویت شود و سخنرانان در عمل به جهاد تبیین نقش خود را برای برجسته کردن شعارها، آرمان‌ها و باورهای عاشورایی ایفا کنند.

وی افزود: همچنین در ماه محرم باید تلاش بر این باشد که روحیه انقلابی گری، مقاومت و از خودگذشتگی در مردم زنده نگهداشته شود و  درس هایی که امروز باید از قیام عاشورا آموخته شود، توسط سخنرانان با استفاده از قیام امام حسین(ع) منتقل شود.

قادری تصریح کرد: امروز باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و باور به آرمان ها و اهداف سیدالشهدا(ع) همچنین ضرورت برخورداری از افق زمانی بلند مدت به تاسی از امام حسین(ع) برای مردم یادآوری شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) شکست را در شهادت ندیدند، بلکه در شهید شدن، جاودانگی و ماندگاری را دیدند.

قادری تصریح کرد: امروزه می بینیم پس از گذشت یک هزار و ۴۰۰سال، قیام عاشورا هر روز پر شورتر و ماندگار تر خواهد شد که البته باید این واقعیت ها توسط سخنرانان تبیین شود تا مردم آمادگی بیشتری برای رویارویی با تلخی ها و ناگواری های مواجهه با آمریکا به عنوان دشمن خود داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم همان روحیه از خودگذشتگی که منجر به پیروزی قیام امام حسین(ع) شد، زمینه موفقیت و تدوام انقلاب را فراهم کند.

 

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه