اخبار داغ

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای به حریم هوایی کشور را نمی‌دهند

پدافند هوایی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای به حریم هوایی کشور را نمی‌دهند
امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان نقش ارزنده و خطیر پدافند هوایی ارتش در استحکام قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: سایت ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای به حریم هوایی کشور را نمی‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد صبح امروز از یگان های پدافندی شرق کشور از سایت فرماندهی اطلاعات شناسایی (پل محمود) و سایت راداری ولایت (تپه سبز) بازدید کرد و توان رزم و همچنین آمادگی دفاعی این سایت های حساس و کلیدی را مورد ارزیابی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: سایت اطلاعات شناسایی( پل محمود) و نیز سایت راداری ولایت (تپه سبز) از سایت های درخور توجه پدافند هوایی ارتش است که رصد و پوشش بسیار وسیعی در شرق کشور و کویر مرکزی ایران ایجاد می کنند.

,

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش نقش خطیر و ارزنده ای در استحکام جایگاه و قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می کند، گفت: سایت ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هر پرنده ای به حریم هوایی کشورمان را نمی دهند.

,

وی، اضافه کرد: شکار یک فروند پهپاد پیشرفته RQ-170 آمریکایی بخشی از عملکرد کم نظیر این سایت ها بود.

,

سرتیپ صباحی‌فرد، تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش بعنوان یک نیروی اولویت دار در تامین امنیت و دفاع کشورمان آن قدر اهمیت دارد که فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در طی سالیان اخیر بیش از ۶۰۰ کلام نورانی درباره نقش راهبردی، حساس و ارزشمند پدافند هوایی مطرح فرمودند که نشان از جایگاه والا و برتر پدافند در عرصه بین المللی دارد و با توجه به فرمایشات داهیانه ایشان باید قدر این جایگاه حساس را بیشتر بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه