اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت‌جام:

۳۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان تربت‌جام توزیع شد

۳۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان تربت‌جام توزیع شد
بیدل گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و ادامه طرح کمک‌مومنانه همزمان با چهارمین روز ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) تعداد ۳۵۰۰ سبد معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند در تربت‌جام توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پاسدار ابراهیم بیدل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام در مراسم توزیع 3500 سبد معیشتی بین نیازمندان تربت‌جام که شب گذشته در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام برگزار شد اظهار داشت: در راستای محرومیت‌زدایی و ادامه طرح کمک‌مومنانه همزمان با چهارمین روز ایام شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) تعداد 3500 سبد معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند در تربت‌جام توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد:  این سبدهای معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام تهیه و با کمک نهادهای کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی تربت‌جام بین محرومین و نیازمندان از قبل شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام  با اشاره به اقلام تهیه شده در طرح کمک مومنانه در تربت‌جام، بیان داشت: ارزش ریالی هر سبد معیشتی بالغ بر یک میلیون تومان است و شامل اقلام هچون مرغ، برنج، ماکارانی، حبوبات و ... است.

,

بیدل خاطر نشان کرد: در مکتب اسلام بهترین کار خدمت به نیازمندان و محرومان است و مردم با تولید خدمت به کمک نیازمندان بروند.

,

 وی در تشریح این خبر در رابطه با نحوه توزیع این سبدها و رساندن به دست محرومان این شهرستان، تصریح کرد: بررسی و تحویل این سبدها در سطح شهر تربت‌جام با شناسایی محرومین در اولویت انجام شده و به افراد مستحق تر در این مناطق توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه