اخبار داغ

فرمانده سپاه استان در دیدار با منتخبین ورزشی خراسان رضوی:

حمایت لازم از ورزش رزمی و دیگر رشته‌ها امسال محقق می‌شود

حمایت لازم از ورزش رزمی و دیگر رشته‌ها امسال محقق می‌شود
در پی درخشش تیم فوتسال فرزندان کارکنان سپاه خراسان رضوی در مسابقات کشوری جشنواره شمیم خانواده و کسب عنوان قهرمانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) با منتخبین تیم فوتسال و تکواندو اعزامی به این مسابقات دیدار صمیمی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در پی قهرمانی تیم فوتسال فرزندان کارکنان سپاه خراسان رضوی در جشنواره شمیم خانواده در شیراز با 7 برد متوالی و درخشش این تیم در این سری از مسابقات کشوری و کسب عنوان قهرمانی این دوره ظهر امروز سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز با منتخبین تیم فوتسال و تکواندو اعزامی به مسابقات کشوری دیدار صمیمی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
 
,
, ,
 
,
سردار غیاثی در ادامه ضمن تشکر و تجلیل از فرزندان پاسدار آنها به ادامه روند تحصیل و تهذیب و ورزش احترام به والدین و ... تأکید کرد.
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به تجریبات از ورزشکاران مطرحی که در گذشته از باشگاه پاس در میدان های ورزشی فعالیت داشتند افزود: فعالیت مستمر و الگو بودن در تراز جوان انقلابی از جمله ویژگی های دارای اهمیت برای این عرصه است که بایستی در این راستا علاوه بر دوری از حواشی به خودمراقبتی نیز پرداخت.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: به امید خداوند در ورزش های رزمی و دیگر ورزش ها حمایت های لازم در سال جاری صورت خواهد گرفت.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه