اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان:

۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌ها در لرستان راه‌اندازی می‌شود

۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌ها در لرستان راه‌اندازی می‌شود
عزتی با بیان اینکه ۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌ها در لرستان راه‌اندازی می‌شود، گفت: مشاوران با تجربه‌ای در این پایگاه‌ها مستقر می‌شوند و کنکوری‌ها را برای انتخاب رشته راهنمایی و همراهی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور، زمان انتخاب رشته اعلام شده است که در استان لرستان ۱۲ پایگاه انتخاب رشته برای کنکوریها در لرستان راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این پایگاه ها مشاوران با تجربه ای مستقر می شوند و کنکوریها را برای انتخاب رشته راهنمایی و همراهی می کنند که از نخستین روز آغاز انتخاب رشته تا پایان مهلت اعلام شده این پایگاه ها در مرکز استان و شهرستان ها فعال هستند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: داوطلبین مجاز به انتخاب رشته توجه کنند که طبق استعداد، توانایی، علاقه و ارزیابی که انجام دادند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

,

عزتی با اشاره به سودجویی برخی از مراکز در انتخاب رشته، گفت: متاسفانه برخی با فریب کاری سعی دارند تا خود را به عنوان مشاور نشان دهند که به همه کنکوریها و والدین توصیه می شود برای انتخاب رشته حتما به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند تا بتوانند رشته خوبی را انتخاب نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه