اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

تذکر لسانی به بدحجابی، اثرگذاری بیشتری دارد

تذکر لسانی به بدحجابی، اثرگذاری بیشتری دارد
حجت‌الاسلام حسینی گفت: تذکر لسانی به بدحجابی، اثرگذاری بیشتری دارد و با نرمش باید صحبت کرد تا به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: موضوع حجاب موضوعی است که دین اسلام هم به آن تاکید زیادی دارد لذا باید با تذکر لسانی و نرمش به کسانی که اقدام به بدحجابی می کنند، تذکر داده شود تا موثر واقع گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ملت ایران برای پیروزی و استمرار انقلاب تلاش های زیادی کرده و جوانان زیادی برای حفظ ارزشها و دین جان خود را تقدیم نمودند برهمین اساس امر به معروف و نهی از منکر الزامی است و نباید زمینه برای سواستفاده عده ای فراهم شود.

,

سرهنگ احمد حسنوند نیز در این جلسه عنوان کرد: در راستای موضوع حجاب برنامه ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته و قطعا با همکاری و هماهنگی دستگاه های فرهنگی و متولی می توان در این زمینه برنامه های خوبی را اجرا نمود.

,

وی بیان کرد: برهمین اساس گروه هایی تشکیل شده که در خیابان های پرتردد بروجرد حضور پیدا می کنند و ضمن تذکر لسانی به افراد بدحجاب، پک های فرهنگی به آنها داده می شود چرا که رویکرد ما تذکر لسانی است.

,

مجید منعمی فرماندار بروجرد گفت: برای جلوگیری از تداخل برنامه های مختلف لازم است که کمیته ای تشکیل گردد و مجوز برنامه ها بعد از نظر کمیته تشکیل شده باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه