اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفاوت بین وحشی‌گری و تمدن در رعایت قانون است

تفاوت بین وحشی‌گری و تمدن در رعایت قانون است
آیت الله عبادی با اشاره به غفلت از برکت قانون در جامعه، گفت: فرق بین انسان کامل و ناقض و بین وحشی‌گری و تمدن در رعایت قانون است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در نشست بصیرت افزایی کارکنان فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: تمام این هستی از حرکات منظم خورشید و کهکشان ها تا عالم نباتات، جمادات و حیوانات براساس قانون و نظم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از مقدس‌ترین موضوع ها در جهان هستی و عالم انسان، قانون است، افزود: انسان اگر در قانون انسانیت قرار بگیرد استعدادهای نامتناهی او به بار می نشیند و صفت خدایی پیدا می کند اما در غیر این صورت تبدیل به حیوانی درنده می شود.

,

وی ادامه داد: فرق بین انسان کامل و ناقض همان مسئله رعایت قانون است و فرق حقیقی بین وحشی‌گری و تمدن به معنی صحیحش همین است.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه بی توجهی بر مسئله قانون هم سایه می افکند و جامعه نسبت به برکت قانون در غفلت محض است، عنوان کرد: تمام وزارتخانه هایی که شبانه روزی تلاش می کنند یا کارگر زحمتکشی که جاده می سازد و نیرویی که در هوای گرم اهواز و زمستان سرد کردستان نگهبانی می دهد براساس قانون این کارها را انجام می دهند و همگان از قانون بهره می گیریم.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: برخی افراد چقدر باید موجود بی تفاوت و نفهمی باشند که از برکات و امتیازهای قانون در جامعه استفاده می کنند اما نوبت به خودشان که می رسد، می گوید فلان قانون را قبول ندارم!

,

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که در اجرا و نظارت بر قانون زحمت می کشند خیلی ارزشمند هستند، خطاب به نیروهای انتظامی استان افزود: خداوند به شما توفیق داده که نظارت بر اجرای قانون شغلتان شده است و کسانی که نمی فهمند را باید با منطق متوجه برکات قانون کنیم.

,

 

,

رعایت حجاب قانون است

, رعایت حجاب قانون است, رعایت حجاب قانون است,

آیت الله عبادی با بیان اینکه رشد جامعه در رعایت قانون است، ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی و ایجاد خدشه در امنیت جامعه هستند تا به ما ضربه بزنند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به سخنان برخی نسبت قانون ججاب و طرح مسئله حجاب اجباری اشاره کرد و گفت: حجاب اجباری نیست بلکه قانونی است که باید رعایت شود لذا کسانی که می فهمند از این قانون استقبال می کنند و مسلم برای کسانی که نمی‌فهمند قانون باید جبری باشد تا اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه