اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

حضرت زینب(س) پرچمدار تحقق ارزش های اسلامی/قیام امام حسین(ع) پایه و اساس تمام حرکت ها و قیام های آزادی خواهان عالم است

حضرت زینب(س) پرچمدار تحقق ارزش های اسلامی/قیام امام حسین(ع) پایه و اساس تمام حرکت ها و قیام های آزادی خواهان عالم است
حجت الاسلام دریوشی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) پرچمدار تحقق ارزش های اسلامی بود، گفت: در زمان غیبت امام عصر(عج) زنان محب حضرت زینب(س) با حجاب و رعایت عفت باید منادی پیام شهدای کربلا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی درویشی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، اظهار داشت: ایام عاشورا، محرم و اربعین فرصتی است تا شیعیان مروری به آیه ها و نهضت امام حسین(ع) داشته باشند چرا که هرآنچه حاصل انقلابمان بوده در واقع ادامه راه کربلا و قیام حسینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) پایه و اساس تمام حرکت ها و قیام های آزادی خواهان عالم است، افزود: ریشه انقلاب اسلامی ایران در واقعه عاشورا است و الهام بخش انقلاب و حرکت امام(ره)، نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بود به طوری که الگوی شهدای انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، همان شهیدان دشت کربلا بودند و الگوی مردم برای مقابله در برابر دشمن و مقاومت در برابر تحریم ها، همان واقعه عاشورا است.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: آن روز دشمن آب را بر لشکر امام حسین(ع) تحریم کرد ولی یاران امام حسین(ع) تسلیم نشدند و امروز شکل تحریم ها عوض شده و دشمن بر علیه کسانی که معتقد به راه سیدالشهدا(ع) هستند دست به تحریم می زند و باید گفت همه برنامه های ما نشات گرفته از قیام عاشورا است و الگوی مقاومت شیعیان یمن در برابر ظالمان و دشمنان، برگرفته از نهضت عاشورا است و درس بزرگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمان است که سرلوحه حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

,

حجت الاسلام درویشی بیان کرد: امروز بزرگترین درس عاشورا را باید در بصیرت مردم جستجو کرد، در آن زمان افرادی که در مقابل امام حسین(ع) ایستادند و فریب دشمن را خوردند به دلیل همان خلاء و عدم دشمن شناسی بود و لازم است که به این مهم توجه شود و دشمن شناسی بسیار نیاز است چرا که اگر این را به خوبی بشناسیم در مقابل دشمن می توان به خوبی ایستاد.

,

وی با اشاره به نقش ولایت در واقعه عاشورا گفت: نهضت عاشورا می گوید که در برابر دشمن باید با محوریت ولایت و فرماندهی ولی فقیه زمان حرکت کرد، همه شهدای عاشورا، ارادت خود را به حجت خدا و رهبر زمان خودشان با شهادت نشان دادند و امروز حرکت در مسیر ولی فقیه، نمایی از درس کربلاست که ایستادگی در برابر دشمن، منجر به پیروزی می شود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان خاطر نشان کرد: برای خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان باید با قدرت ولایت و اتحاد حول محور ولایت حرکت کرد تا به نتیجه برسد.

,

حجت الاسلام درویشی حضرت زینب(س) را پرچمدار تحقق ارزش های اسلامی برشمرد و افزود: درس بزرگ دیگری از عاشورا، توجه به ارزش های اسلامی است و حضرت زینب(س) پرچمدار این راه بود و امروز زن مسلمان باید با الگوگیری از این بانوی بزرگ، مروج حجاب و ارزش های دینی و اسلامی باشد، همان ارزش هایی که شهدای کربلا برای حفظ آنها جان خود را تقدیم کردند.

,

وی گفت: حضرت زینب(س) با حجاب، حیا و عفت، نهضت امام حسین(ع) را ترویج کرد و در زمان غیبت امام عصر(عج) زنان محب حضرت زینب(س) با حجاب و رعایت عفت باید منادی پیام شهدای کربلا باشند، بانویی که در واقعه کربلا در مقابل  تمام شیاطین ایستاد و امروز عده ای تلاش دارند تا حجاب را مورد هدف قرار دهند ولی با بصیرت می توان در مقابل همه ایستاد و تلاش کرد تا هدف قیام امام حسین(ع) را به نسل های بعدی انتقال داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه