اخبار داغ

فرمانده سپاه اراک خبر داد

توزیع ۲۰۴ هزار بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیج

توزیع ۲۰۴ هزار بسته معیشتی در اراک به همت سپاه و بسیج
مهجوری گفت: به برکت نهضت کمک مومنانه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع چهار هزار بسته معیشتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات سپاه در دوسال گذشته که به برکت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری راه اندازی شد نهضت کمک مومنانه است و خوشبختانه جلوه‌های مودت و مهربانی ملت ایران در قالب نهضت کمک‌های مومنانه به منصه ظهور رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران در نهضت کمک مومنانه بار دیگر نشان داده شد و علاوه بر اینکه حماسه های ماندگاری به برکت این اقدام رقم خورد آسیب های ناشی ازکرونا کاهش پیدا کرد.

,

سرهنگ مهجوری بیان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کمک مومنانه یک ضرورت مهم و یکی از مهمترین برنامه های بسیج است که در سایر اقدامات دیگر با قوت و در قالب رزمایش های مناسبتی برگزار می شود.

,

وی با اشاره به اینکه به برکت نهضت کمک مومنانه تاکنون در سطح شهر اراک ۲۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده،گفت: امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم رزمایش کمک مومنانه اراک را برگزار می کنیم و ۴ هزار بسته معیشتی در این رزمایش در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: توزیع بسته های معیشتی به شکل هدفمند و با استفاده از قرارگاه های محله محور سپاه انجام می شود و با توجه به اینکه کلیه نیازها و مشکلات محلات در این قرارگاه ها شناسایی شده بسته ها و سایر اقدامات حمایتی به شکل هدفمند توزیع می شود.

,

وی تأکید کرد: سپاه و بسیج همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم همواره در میدان جهاد و ازخودگذشتگی حضور دارد و برای ساختن ایران قوی با همه توان تلاش و مجاهدت خواهد کرد.

,

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد: در کنار نهضت کمک مومنانه در بسیج جریان جهادی بسیج به عنوان حرکت انقلابی و منبعث از تدابیر مقام معظم رهبری به فرهنگی متعالی تبدیل شده به طوریکه در سطح اراک ۳۶۰ گروه جهادی شناسنامه در حال فعالیت هستند و آمادگی دارند با جذب جوانان علاوه بر محرومیت‌زدایی در سایر برنامه ها مشارکت فعال داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه