اخبار داغ

مربی تکواندو:

دختران تکواندوکار البرز جزو برترین ورزشکاران کشور هستند/ ضرورت تقویت زیرساخت های ورزشی استان

دختران تکواندوکار البرز جزو برترین ورزشکاران کشور هستند/ ضرورت تقویت زیرساخت های ورزشی استان
سارا کلهر گفت: دختران تکواندوکار استان البرز جزو برترین ورزشکاران این رشته در کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا کلهر یکی از مربیان تکواندو در استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در سال های اخیر اقبال خانواده های استان به ویژه دختران برای آموزش رشته تکواندو افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: دختران تکواندوکار استان البرز جزو برترین ورزشکاران این رشته در کشور هستند. 
,
 
,
کلهر افزود: استان البرز در مسابقات قهرمانی سراسر کشور در رشته تکواندو نماینده دارد و این ظرفیت بالای این ورزش را در استان می رساند.
,
 
,
این مربی ورزشی تصریح کرد: در مسابقات کشوری تکواندو بسیج نیز دختران ورزشکار استان البرز رتبه دوم را از آن خود کردند و این نشان می دهد این استان ظرفیت بسیار بالایی در زمینه ورزش دارد.
,
 
,
وی گفت: زیرساخت های ورزشی استان باید در جهت هدایت این استعدادها تقویت شود.
,
 
,
کلهر با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان ضعیف است، ادامه داد: باید زیر ساخت های ورزشی را در شهرستان ها تقویت کنیم زیرا استعدادهای بسیار درخشان ورزشی در آنها داریم.
,
 
,
این مربی با اشاره به اینکه امروز بانوان گوی سبقت را در برخی از رشته های ورزشی از جمله تکواندو از آقایان ربوده اند، افزود: باید با حمایت از این استعدادهای ورزشی، استان البرز را به عنوان پایلوت این ورزش در کشور معرفی کنیم.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و فراهم شدن زیرساخت های ورزشی مناسب شاهد درخشش بانوان ورزشکار البرز در دنیا باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه