اخبار داغ

علی اصغرهای انقلاب برای یاری امام زمان(عج) عهد و پیمان بستند

علی اصغرهای انقلاب برای یاری امام زمان(عج) عهد و پیمان بستند
مادران اصفهانی صبح امروز در گذر فرهنگی چهار باغ کودکان شیرخوارگان خود را نذر سربازی حضرت حجت ابن الحسن عسکری(عج) کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان امروز حال و هوایی کربلایی و حسینی به خود گرفته بود مادران زینبی با کودکان شیرخوار خود به میدان آمده بودند تا بار دیگر با سرور و سالار شهیدان عهد یاری امضا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مادران ولایی و انقلابی نصف جهان با تأثیر از حضرت رباب و حضرت زینب کودکان، شیرخوارگان و نوباوگان خود را برای سربازی حضرت ولی عصر(عج) به میدان آوردند تا بار دیگر اعلام کنند اصفهان دیندار پای تمام ارزش های انقلاب، اسلام و نهضت حسینی ایستاده است.

,

گذر فرهنگی چهارباغ مملو از جمعیتی بود که یکبارچه سیاهپوش غم اهل بیت رسول الله(ص) و عرض تسلیت به خاندان عصمت و طهارت زیر بیرق و پرچم امام حسین(ع) جمع شده بودند.

,

, ,

* شهادت طفل شش ماهه سند مظلومیت امام حسین(ع) 

, * شهادت طفل شش ماهه سند مظلومیت امام حسین(ع) ,

آیت الله سیدابوالحسن مهدوی در این همایش جریان کربلا را تاریخ ساز و اسان ساز دانست و اظهار کرد: امام حسین (ع) همه زنان و کودکان و اصحاب خود را در جریان کربلا شهادت در راه یاری دین خدا به همراه خود آورد گرچه مظلومیت امام حسین(ع) در جریان کربلا در همه چیز واضح و روشن است اما امضای این مظلومیت در شهادت طفل شش ماهه امام حسین(ع) است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن تساوی زن و مرد را معنوی دانسته و هر دو باید ایمان و عمل صالح داشته باشند تا به حیات طیبه برسند خاطرنشان کرد: غرب تساوی حقوق زن و مرد و ترقی زنان را در برهنگی زن می داند در حالی که در انقلاب ما زنانی رشد کردند که هویت غربی را به چالش کشیده و ثابت کردند که زن می تواند با حفظ حجاب به عالی ترین مدارج علمی و ترقی برسند.

,

وی افزود: یاران امام حسین(ع) آراسته به دو ویژگی ایمان قوی و انجام کار خیر بودند، آنها با ایمان قوی و با تمام وجود خدا را می دیدند قیامت و جایگاه خودشان را در بهشت می دیدند همچنان که در شب عاشورا نماز خوانده و قرآن تلاوت می کردند، در روز عاشورا با عالی ترین درجه خیر و عمل صالح در ایثار جان از یکدیگر سبقت می گرفتند.

,

وی با بیان اینکه یاران امام حسین(ع) با ایمان قوی به خدا در انجام عمل صالح که ایثار جان بود از یکدیگر سبقت می گرفتند خاطرنشان کرد: قرآن کریم ویژگی بارز یاران امام زمان(عج) را هم پیشی گرفتن از یکدیگر در انجام عمل صالح برشمرده و می فرماید ایمان و عمل صالح دو ویژگی بارز یاران امام زمان (عج) است.

,

, ,

حضور پیکر مطهر شهید موسوی در بین عزاداران حالا هوای این آیین شیرخوارگان را متفاوت و شهدایی کرده بود، مادران با تبرک از تابوت مطهر این شهید دفاع مقدس با همه شهدای انقلاب پیمان بستند تا در گام دوم ناصر حسینی و سرباز برای امر ولایت تربیت کنند
تبرک مجلس شیرخوارگان به پرچم مطهر حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پرچم مطهر ضریح امام رئوف امام رضا(ع) تبرک خاصی به این مراسم بخشیده بود

,
,

, ,

در پایان این مراسم مادران شیرخوارگان و فرزندان نصف جهان با علی اصغر عهد و میثاق بستند تا فرزندانی مومن و انقلابی و سربازانی برای انقلاب جهانی حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) تربیت کنند و این جوانان اصفهانی انقلاب امام خمینی را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) امتداد دهند

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه