اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

قیام عاشورا باعث بیداری و بصیرت‌افزایی جامعه شد/ بزرگان اهل سنت، امام حسین(ع) را محترم و بزرگ می‌شمارند

قیام عاشورا باعث بیداری و بصیرت‌افزایی جامعه شد/ بزرگان اهل سنت، امام حسین(ع) را محترم و بزرگ می‌شمارند
شیخ حسین بازماندگان گفت: قیام امام حسین(ع) باعث بیداری و بصیرت افزایی جامعه شد و ما هم با الگوگیری از این امام همام باید در نبرد با باطل‌های جامعه باشیم و نگوییم که به ما ربطی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) گفت: مهمترین و ستون هدف قیام این امام بزرگوار احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عالم اهل سنت جنوب کشور مطرح کرد: امام حسین(ع) با قیام خود نشان داد که اگر حاکم هم ظالم باشد باید در مقابل آن ایستاد و نهی از منکر را انجام داد.

,

بازماندگان با اشاره به اینکه امام حسین(ع) هدف از قیامشان را اینگونه فرموده اند: «قیام من برای اصلاح امت جدم است»، مطرح کرد: در امر به معروف و نهی از منکر باید اصل اولویت بندی را در نظر بگیریم و نگاه کنیم که در دیار ما چه چیزهای ناشایستی وجود دارد و آنها را اولویت بندی کنیم و به ترتیب به آنها بپردازیم.

,

وی افزود: مهمترین منکرات جامعه را بشناسیم و بر اساس اولویت برنامه ریزی کنیم و از آنجاست که ما می توانیم جامعه به سمت و سوی تعالی را داشته باشیم.

,

عالم اهل سنت جنوب کشور تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) باعث بیداری و بصیرت افزایی جامعه شد و ما هم با الگوگیری از این امام همام باید در نبرد با باطل های جامعه باشیم و نگوییم که به ما ربطی ندارد.

,

بازماندگان مطرح کرد: برای از بین بردن ستم نباید از هیچ چیزی بترسیم و بگوییم که اینها قدرت دارند و ما باید با الگویی از سرور شهیدان عالم امام حسین(ع) در مقابل منکرات قیام کنیم و معروف ها را در جامعه گسترش دهیم و اگر این کارها را نکنیم یعنی به سمت بیراهه پیش می رویم.

,

وی با بیان اینکه ما از مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم که مسلمان باید با عزت بیمرد، گفت: باید برای حفط آرمان های خود تا پای جان ایستاد و مانند امام حسین(ع) سر و جان داد.

,

امام جمعه اهل سنت بندرپل تاکید کرد: ما اهل سنت ملت و پیرو امام حسین(ع) هستیم و این امام همام متعلق به اسلام است و ما باید در مکتب امام حسین(ع) درس ها بیاموزیم و راه ایشان کشتی نجات است.

,

بازماندگان تصریح کرد: سیره و سلوک امام حسین(ع) را باید به فرزندان خود معرفی کنیم و بزرگان اهل سنت نیز این امام همام را محترم و بزرگ می شمارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه