اخبار داغ

جدیدترین رنگ بندی کرونایی؛

تعداد شهرهای قرمز در استان مرکزی کمتر شد/ ۵ شهرستان نارنجی و حذف رنگ زرد

تعداد شهرهای قرمز در استان مرکزی کمتر شد/ ۵ شهرستان نارنجی و حذف رنگ زرد
در آخرین رنگ بندی کرونایی، ۷ شهرستان استان مرکزی از جمله اراک در وضعیت قرمز قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستان‌های کشور از ۱۴ مرداد ماه در استان مرکزی ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و رنگ های زرد و آبی در نقشه کرونایی استان مرکزی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,

در این رنگ‌بندی شهرستان های اراک، آشتیان، دلیجان، تفرش، خمین، ساوه و فراهان در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان های خنداب، شازند، زرندیه، محلات و کمیجان  در وضعیت نارنجی است.

,

شهرستان های شازند، محلات، کمیجان نقاطی هستند که این هفته از جمع شهرهای قرمز استان مرکزی خارج و به نارنجی تغییر وضعیت داده اند، در عین حال شهرستان فراهان در رنگ بندی جدید به جمع شهرهای قرمز استان پیوسته است.

,

بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کشور به ۱۳۰ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی به ۱۲۹ شهر و تعداد شهرهای زرد به ۱۵۴ و تعداد شهرهای آبی به ۳۵ شهر رسیده است.

,

گفتنی است وضعیت قرمز به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی به معنی پرخطر و رنگ‌های  زرد و آبی در اعلام رنگ‌بندی‌های کرونایی به معنای وضعیت‌های خطر متوسط و کم‌خطر هستند.

,

طبق آخرین آمار ها تعداد موارد مبتلا به کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۱۲۷ هزار و ۲۴۷ نفر رسیده و در این بازه تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا ۳ هزار و ۲۱۸ نفر بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه