اخبار داغ

سجاد استکی: قلبم با تیم ملی هندبال است / دوست داشتم در قونیه برای ایران افتخارآفرین باشم

سجاد استکی: قلبم با تیم ملی هندبال است / دوست داشتم در قونیه برای ایران افتخارآفرین باشم
ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید به دلیل شرایط باشگاهی نمی‌تواند در کنار تیم ملی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باشد اما هر زمان که نیاز باشد با تمام توان در کنار تیم ملی هندبال ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سجاد استکی در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، با ابراز ناراحتی از حضور نداشتن در کنار تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر تمرینات خوبی را سپری و با آمادگی کامل در کنار تیم ملی بودم و برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرایط خوبی داشتم، اما به دلیل شرایط باشگاهی نمی‌توانم در کنار تیم ملی در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باشم.


وی افزود: اخیرا با یک باشگاه از رومانی قراردادی را امضا کرده‌ام و به دلیل شرایط این باشگاه و حضور در رومانی نمی‌توانم در کنار تیم ملی باشم و عمیقا از این اتفاق متاسفم. دوست داشتم در قونیه برای تیم ملی کشورم بازی و افتخارآفرینی کنم. با اینکه در کنار دیگر ملی‌پوشان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیستم اما قلبم در کنار تیم ملی است و برای موفقیت تیم ایران در این بازی‌ها از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.


ملی‌پوش هندبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات و حمایت‌های و دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر تیم ملی که شرایط من را درک کردند، تشکر می‌کنم . مطمئن باشید مانند همیشه با قدرت در کنار تیم ملی کشورم خواهم بود و با تمام توان برای موفقیت ایران تلاش می‌کنم.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه