اخبار داغ

خبر مهم با چاشنی دلجویی؛

قلم قرمز بردیف در لیست تراکتور جا باز می‌کند

قلم قرمز بردیف در لیست تراکتور جا باز می‌کند
سرمربی تراکتور به بازیکنانش اعلام کرد که طی روزهای آتی نام چند نفر را از لیست خارج می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مرینات تراکتور پس از اتمام اردوی ترکیه و استراحتی دو روزه، روز گذشته دوباره در تبریز استارت خورد و قرار است سرخ‌پوشان تا فردا در دو نوبت به صورت فشرده صبح و عصر به تمرین بپردازند و روز عاشورا را گویا قربان بردیف برای شاگردانش تعطیل اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

تمرین نخست تراکتوری‌ها تحت تاثیر اخبار فضای مجازی و رسانه‌های طرفداری این تیم قرار داشت که چند روزی است قضیه خط خوردن نام چند نفر از لیست قرمزها را مخابره می‌کنند. اما نکته مهم اینکه گویا این اخبار درگوشی حالت رسمی پیدا کرده و از زبان قربان بردیف نیز به بازیکنان تیمش منتقل شده است.

,

 

,

گویا بردیف قبل از آغاز تمرین بازیکنان تیمش را دور خود جمع کرده و با توضیحی آمیخته به دلجویی اعلام کرده نام چند نفر را در روزهای آتی اعلام خواهد کرد که راهشان از تیم محبوب پرشورها جدا خواهد شد.

,

 

,

طبق شنیده‌ها، سرمربی ترکمن نام سه نفر را قطعا از لیست خارج خواهد کرد که البته نفر چهارم نیز ممکن است به این جمع اضافه شود. گفته می‌شود دو تن از این نفرات محمدرضا خانزاده و مرتضی خراسانی دو خرید ابتدای فصل تی‌تی‌ها قبل حضور بردیف هستند که با مصدومیت نیز دست به گریبان شده‌اند.

,

 

,

همچنین تراکتوری‌ها سخت به دنبال دروازه‌بان دوم برای تیمشان هستند و در صورت حصول توافق و خرید یار جدید در این پست، یک دروازه‌بان نیز از بین چهار دروازه‌بان کنونی پرشورها خط خواهد خورد. گفتنی است تمرین امروز تراکتور با حضور همه نفرات برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه