اخبار داغ

عمیقا از اینکه کنار تیم ملی نیستم، متاسفم

جانباز: به دلیل مشکل اقامت و ویزای کار نمی توانم در ترکیه باشم/ قلبم در کنار تیم ملی هندبال زنان است

جانباز: به دلیل مشکل اقامت و ویزای کار نمی توانم در ترکیه باشم/ قلبم در کنار تیم ملی هندبال زنان است
بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: به دلیل مشکل اقامت و ویزای کار نمی توانم در ترکیه باشم و عمیقا از اینکه کنار تیم ملی نیستم، متاسفم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، راضیه جانباز در مورد عدم حضور خود در کنار تیم ملی هندبال بانوان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات پیش آمده در دوره‌ای که در لیگ ترکیه بازی می‌کردم، شرایط حضور در این کشور را ندارم و به همین خاطر با کمال تاسف بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را از دست دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با توجه به اینکه در لیگ ترکیه بازی می‌کردم و به دلیل شرایطی که برای حضور و اقامت در این کشور پیش آمد، تا دو هفته آینده نمی‌توانم در ترکیه حضور پیدا کنم. دلیل رخ دادن این شرایط را ابتدا فدراسیون هندبال ترکیه و سپس باشگاهی که در آن بازی می‌کردم، می‌دانم.

,

جانباز با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای حضور در ترکیه و اضافه شدن به جمع دیگر ملی‌پوشان، گفت: از فدراسیون هندبال ایران و شخص دکتر پاکدل تشکر ویژه‌ای می‌کنم که تلاش بسیاری برای رفع مشکل من انجام دادند. در مدت زمان اخیر شرایط بسیار خوبی برای تیم ملی بانوان فراهم شد و کادر فنی خوبی به این تیم اضافه شد و مطمئنم آینده درخشانی در انتظار هندبال بانوان ایران است.

,

وی افزود: قلبم در کنار تیم ملی هندبال است و افسوس زیادی می‌خورم که در این رقابت‌ها حضور ندارم. با شرایط بسیار خوب خوبی که در هندبال بانوان به وجود آمده مطمئنم به زودی شاهد کسب سکوهای آسیایی توسط تیم ملی بانوان خواهیم بود. امیدوارم تیم ملی هندبال بانوان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین نتیجه را کسب نماید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه