اخبار داغ

امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند

امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند
وزیر امور خارجه گفت: صهیونیست‌ها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می‌توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده‌اند یا شکست خورده‌اند؟ آتش بس برقرار شد، زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند.‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پستی در اینستاگرام درباره رایزنی‌هایش در پی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه نوشت: روز گذشته علاوه بر گفت‌وگو با وزیر امور خارجه قطر و دبیرکل سازمان ملل، با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفتگو کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

‌‎وی افزود: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدان و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد، دفاع خواهد کرد.

,

‌‎رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند، امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده‌اند و هر از چند گاهی برای سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه درون سرزمین‌های اشغالی، حملات کوری را علیه زنان و کودکان به راه می‌اندازند که هر بار هم شکست خورده و سر افکنده‌تر از گذشته به دیوار کشیدن به دور خود ادامه می‌دهند.

,

‌‎امیرعبداللهیان بیان کرد: آنها از جنگ ۳۳ روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می‌توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده‌اند یا شکست خورده‌اند؟ آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند.

,

وزیر امور خارجه پیش از این نیز با ارسال نامه‌ای خطاب به وزرای خارجه کشورهای اسلامی، دبیرکل سازمان ملل، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، رئیس جنبش عدم تعهد و دبیرکل اتحادیه آفریقا، مراتب نگرانی عمیق ایران در خصوص وقایع جاری در نوار غزه را اعلام کرد.

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه