اخبار داغ

تصمیم عجیب و غریب غریبی

حذف لقب جنجالی از صفحه شخصی شیاد قهرمان نما/ هالک قلابی محو شد!+عکس

حذف لقب جنجالی از صفحه شخصی شیاد قهرمان نما/ هالک قلابی محو شد!+عکس
بعد از یک رسوایی بزرگ دوباره و هجمه فراوان کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها، هالک قلابی با یک تصمیم عجیب و غریب دیگر دوباره سوژه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هالک قلابی، قهرمان دروغین ایرانی هنوز سوژه اصلی شبکه های اجتماعی است. بعد از یک رسوایی بزرگ دوباره و هجمه فراوان کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه ها به او، غریبی با یک تصمیم عجیب و غریب دیگر دوباره سوژه شد.

هالک ایرانی قلابی در نخستین مبارزه رسمی به بدترین شکل ممکن باخت تا هجمه‌های زیادی در فضای مجازی علیه وی شکل گیرد. باخت هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق درMMA   هرگز چهره‌ای شناخته شده‌ای نیست.

بعد از ماجرای مبارزه نافرجام با فورد، هالک قلابی در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی در راند نخست ناک مثل آب خوردن ناک اوت شد و شکست خورد. غریبی در رینگ مبارزه با این فایتر قزاق نشانی از یک مبارز واقعی نداشت و بسادگی در کمتر از 2 دقیقه ناک‌اوت شد.

او بعد از ماجرای رسوایی فرودگاه دبی با مارتین فورد مرد ترسناک انگلیسی در یک‌ماه گذشته تبلیغات زیادی برای مبارزه با گوریل قزاق به راه انداخته بود، اما مثل یک کیسه گونی برنج در رینگ نقش بر زمین شد تا یک آبروریزی مفتضحانه بزرگ دیگر به راه بیاندازد.

هالک قلابی محو شد!

هالک فیک که پس از شکست مقابل حریف قزاق با واکنش منفی گسترده کاربران در فضای مجازی روبرو شده بود، حساب کاربری خود را به حالت خصوصی (پرایوت) درآورد.

هالک قلابی علاوه بر خصوصی سازی پیج اینستاگرامی‌اش، تعداد زیادی از پست‌ها را نیز پاک کرده و لقب هالک را از بیوگرافی خود حذف کرد.

ظاهرا این اقدام غریبی بواسطه تصمیم مربی هالک قلابی بوده است.

بیشتر بخوانید:

آبروریزی دوباره هالک ایرانی؛ گوریل هالک قلابی را بلعید!

هالک قلابی زیر تازیانه انتقادات؛ بچه تمومش کن!

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه