اخبار داغ

شرایط برای ایران خوب پیش رفت و نقاط ضعف به چشم نیامد؛

شهنازی: در مسابقات جهانی والیبال دیگر فرصتی برای آزمون‌وخطا نیست

شهنازی: در مسابقات جهانی والیبال دیگر فرصتی برای آزمون‌وخطا نیست
مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در مسابقات جهانی والیبال دیگر فرصتی برای آزمون‌وخطا نیست و اولین اشتباه، همان آخرین اشتباه خواهد بود.
[

ناصر شهنازی، مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون لیست جدید تیم ملی اظهار داشت: برخی مسابقات برای تجربه‌اندوزی، تغییر نسل و جوان‌گرایی هستند و اکثر تیم‌های ملی در دنیا هم در مسابقاتی مثل لیگ ملت‌ها به بازیکنان جوان‌تر خود برای کسب تجربه و فشار بین‌المللی میدان می‌دهند. 

, ناصر شهنازی، مربی پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون لیست جدید تیم ملی اظهار داشت: , لیست جدید تیم ملی,

وی در ادامه بیان داشت: در لیست تیم ملی ما قطعاً ایراداتی هم وجود داشته و تصمیم‌ها کاملاً درست نبوده اما بالاخره تعدادی بازیکن به لیگ ملت‌ها رفتند و تجربه خوبی کسب کردند. نقدهایی هم وجود داشت اما شرایط برای ایران خوب پیش رفت و نقاط ضعف به چشم نیامد.

,

دعوت از موسوی به‌خاطر تجربه بالایش بود

,

شهنازی درباره مسابقات جهانی عنوان داشت: مهم‌ترین تورنمنت برای والیبال پس از المپیک، همین مسابقات جهانی است. دیگر جایی برای آزمون خطا نیست؛ بلکه اولین اشتباه همان آخرین اشتباه خواهد بود. باید با بهترین نفرات به مسابقات جهانی برویم و فکر می‌کنم دعوت از افرادی مثل جواد معنوی‌نژاد یا سیدمحمد موسوی به همین دلیل بوده.

, سیدمحمد موسوی,

مربی سابق تیم ملی والیبال خاطرنشان ساخت: می‌شد سید را دور نهایی لیگ ملت‌ها به تیم ملی اضافه کرد و حتی بازی داد. می‌شد چند بازیکن را هم دعوت نکرد و از چند جوان مستعد دیگر بهره گرفت؛ مثلاً فرمنش و یلی بازی نکردند اما در لیست جهانی هستند.

,

تصویر خبر

, تصویر خبر,

او در مورد رقبای تیم ملی تأکید داشت: آرژانتین که هم‌گروه ماست با تمام قوا آمده و برخلاف لیگ ملت‌ها که تیمی مثل آمریکا هم تا مراحل نهایی بدون ستاره‌های اصلی بالا آمد و فقط برای کسب نتیجه در بازی‌های پایانی از آن‌ها استفاده کرد، در قهرمانی جهان همه مدعیان از بهترین ترکیب خود استفاده خواهند کرد.

,

شهنازی در رابطه با استفاده از دستیار یا تمرین‌دهنده خارجی در کادرفنی تیم ملی اذعان داشت: تنها تیمی بودیم که در لیگ ملت‌ها فقط ۲ مربی داشتیم و می‌توانستیم ۴ مربی روی نیمکت داشته باشیم. ما می‌توانیم درباره تعداد مربیان بحث کنیم، نه خارجی بودن‌شان. 

,

دستیار ولاسکو در خاتمه گفت: بازیکنانی که آینده‌دار هستند باید به تورنمنت‌ها اعزام شوند. اعزام‌ها از نظر کمی خوب است و باعث می‌شود چند تیم برای چند رویداد داشته باشیم تا تیم اصلی مثل گذشته دچار فرسایش و خستگی نشود اما کیفیت هم مهم است.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, ,

شوک روز در والیبال؛ موسوی رفت

, شوک روز در والیبال؛ موسوی رفت,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه