اخبار داغ

استاندار زنجان:

به دنبال اضافه کردن محدوه شهری زنجان هستیم/ طرح نان تا دوماه آینده اجرا می شود

به دنبال اضافه کردن محدوه شهری زنجان هستیم/ طرح نان تا دوماه آینده اجرا می شود
استاندار زنجان با بیان اینکه گرفتن زمین یک از دستگاه‌ها کار خیلی سختی است، /فت: به دنبال اضافه کردن زمین به شهر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در نشست خبری در خصوص تغییر مدیران در استان، اظهار کرد: ممکن است مدیران عوض نشوند و تغییر مدیران پارامتر های متفاوتی دخیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خیلی از مدیران عوض شده اند، ابراز کرد: از روز اول گفتیم که دولت عوض شده است مختار خروج نکرده است و مدیران قبلی هم جزو داشته‌های نظام اسلامی هستند.

,

استاندار زنجان در مورد نحوه انتخاب مدیران استانی نیر تاکید کرد: در انتخاب مدیران از طرف هیچ کسی تحت فشار نیستم.

,

وی در خصوص نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: طبق آنچه که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اولویت مسکن با متقاضیان متاهل بوده و در حال حاضر نیز غربالگریها انجام شده است و منطق حکم می کند که اولویت تحویل مسکن با متاهل‌ها باشد.

,

افشارچی با بیان اینکه در استان زنجان باید ۳۴ هزار مسکن بسازیم، عنوان کرد: ۴ هزار متاهل متقاصی مسکن بیشتر از میزان موظفی استان در خصوص ساخت مسکن است.

,

وی با بیان اینکه نه تنها فرمانداران بلکه عملکرد کل مدیران بررسی می شود، عنوان کرد: برخورد با مدیران بر اساس عملکرد شان انجام می‌شود.

,

استاندار زنجان در ادامه جلسه با اشاره به ریشه اصلی مشکلات و چالش‌های ایجاد شده در شورای شهر تاکید کرد: اگر تحزب به معنای واقعی در کشور بود مشکل کمی در خصوص شورا ها وجود داشت.

,

استاندار زنجان همچنین رونداجرای طرح جدید در استان زنجان نیز اشاره و عنوان کرد: در ارتباط با نان فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده است و فقط کارتخوان جدید به نانوایی‌ها داده شده است، و تفاوت قیمت آرد صنف و صنعت و آرد نانوایی‌ها باعث طولانی شدن صف‌ها شده بود.

,

وی با بیان اینکه اختلاف قیمت آرد صنف و صنعت و آرد نانوایی‌ها در بازه‌ای باعث کاهش آرد در نانوایی‌ها شد، افزود: این طرح نان از وقتی وارد فاز نهایی شود این وضعیت بهبود پیدا می‌کند و نانوایی‌ها و مردم از مزیت‌های طرح بهره‌مند می‌شوند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش دارم از بهترین داشته ها در استان استفاده کنم، ابراز کرد: عملکرد مدیر ممکن است باعث تغییر آن مدیر شود و بررسی عملکرد مدیران را به عنوان یک ماموریت به بازرسی استانداری اعلام کرده ام و هر سال تصمیم گیری در خصوص مدیران انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در حال مشکل گاوازنگ هستیم و طرح تحویل شهرداری می‌شود، تصریح کرد: خانه بوران در دستور کار شهرداری است و پارک هاشمی نژاد که یک پارک ده هکتاری است الان درگیر زیرساخت‌ها هستیم.

,

افشارچی بیان کرد: اگر یک سیستم حمل و نقل عمومی روان و به لحظه در شهر داشتیم استفاده از خودرو کمتر می‌شد مشکل پارکینگ در شهر مطرح نبود.

,

وی با بیان اینکه گرفتن زمین یک از دستگاه‌ها کار خیلی سختی است، افزود: به دنبال اضافه کردن زمین به شهر هستیم.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه حول کمربند شمالی اتفاق بزرگی می افتد که رسما در هفته دولت اعلام می کنیم، تصریح کرد: زنجان را به محل بهتری تبدیل می کند و زمین های زیادی را به زنجان اضافه می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: در سال های قبل شهرداری و شورا شهر تلاش کردند تا بنگاه‌های خودرویی را به محل دیگری انتقال بدهد اما به این راحتی ممکن نبود.

,

افشارچی با بیان اینکه در کوی فلسطین حدود ۶۳ نفر شناسایی شده‌اند که مشتاق هستند از آن محل منتقل شوند، عنوان کرد: در تلاش هستیم که در اسرع وقت این اتفاق بیفتد و این افراد را در مساکن نهضت ملی مسکن ساکن می‌کنیم.

,

وی با بیان اینکه کارخانه مشکلات سرجین بافت یک سابقه طولانی دارد جلسات مختلفی برگزار شده‌ است تا گشایشی در کار این مجموعه ایجاد شده، خاطر نشان کرد: حسابهای بانکی این واحد صنعتی باز شده و کارت بازرگانی این مجموعه به چرخه فعالیت برگشت و بخشی از این کارخانه در حال فعالیت است و اکنون پیگیری وام سرمایه در گردش این مجموعه هستیم و پرونده‌های قضایی این مجوعه در حال جلو رفتن است.

,

استاندار زنجان بیان کرد: روی پسماند روی مالچ پاشی شده است و آلودگی هوای و ریزگردها به این مسئله برنمی‌گردد.

,

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که پسماند روی را تبدیل به ثروت برای استان کنیم که این پسماند سالهای سال انباشته شده است، افزود: ۷ میلیون تن پسماند در زنجان وجود دارد.

,

افشارچی عنوان کرد: از پسماند روی نمونه برداری شده است که عناصری در آن است که برای ما ارزشمند است و در حال رایزنی هستم تا مدل حرکتی مان را مشخص کنیم.

,

وی با اشاره اشاره آلودگی‌های هوای استان زنجان طی روزهای گذشته، تصریح کرد: ماموریت ویژه‌ای به محیط زیست در خصوص آلودگی هوا اعلام کرده‌ام.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه صندوق پیشرفت و عدالت در مجلس با یک سری تغییراتی مواجه شده است، ادامه داد: در تلاش هستم منابع مازاد مالیاتی و معادن را به این صندوق اضافه کنم. 

,

وی با بیان اینکه ما باید شهر را توسعه دهیم، ابراز کرد: در سالهای گذشته به اینکه کجای شهر را توسعه بدهند فکر نکرده اند و ما اکنون مجبور هستیم کمربندی داشته باشیم و شهر را توسعه دهیم.

,

افشارچی با بیان اینکه من اصالت برای اشتغال قائل نیستم، تصریح کرد: اصالیت با اشتغال آفرینی نیست اصالت با تولید است و تولید موجب ایجاد شغل می شود.

,

وی با بیان اینکه اکثر مراجعات به من در خصوص اشتغال است، عنوان کرد: به صورت نسبی بهترین استان در حوزه اشتغال در کشور هستیم؛ استان ایدآل نیستم و خیلی کار پیش رو داریم.

,

استاندار زنجان باربیان اینکه یکی از ابراز رشد استان رسانه ها است، افزود: مطالبه آگاهانه خبرنگاران ابزار رشد استان است.

,

وی بیان کرد: حق آبه های استان فقط روان آب ها بوده است که برای کنترل آن فکری نشده است در حالی که ۹۵ درصد روان آب های آذربایجان غربی کنترل شده است.

,

افشارچی با بیان اینکه یکی از راه های تامین آب سد تهم، خاطر نشان کرد: در ارتفاعات شمال سد تهم آب هست و می توان سالی ۱۳ تا ۱۹ میلیون متر مکعب آب وارد سد تهم شود که باید برای این کار مدیران قبل از من فکر می کردند.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده آب زیاد داریم اما برای این مسئله فکر نکردایم، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم حجم زیادی از پساب استان را به صنعت برمی گردانیم.

,

استاندار زنجان تاکید کرد: مجوعه زیادی از سیاست های کلان آب را در پیش گرفته ایم.

,

وی بیان کرد: پروژه های آبخیز داری و آب خانداری اجرا می کنیم که در هفته دولت افتتاح می شود.

,

افشارچی در خصوص طرح نان خاطر نشان کرد: هنوز تمام استان ها کارتخوان ویژه نان را نصب نکرده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم بازار موازی را توسعه بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه