اخبار داغ

روند حق رای در انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی / شرایط نابرابر کاندیداها

روند حق رای در انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی / شرایط نابرابر کاندیداها
با نگاهی کوتاه به اسامی دارای حق رای در انتخابات پیش‌رو، به خوبی می‌توان متوجه شد که وضعیت رقابت ۲ کاندید مساوی به نظر نمی رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، روز سه‌شنبه هفته آینده ۲۵ مرداد ماه، انتخابات هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی با رقابت ۲ کاندید برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

جواد ششگلانی با تجربه ۳۰ سال ریاست پرانتقاد در یک سو و یاسر نجف‌زاده مدیرعامل دهه شصتی باشگاه مقا.و..مت و دارای دکتری مدیریت ورزشی دیگر کاندید این رقابت فوتبالی می‌باشد.

,

با پیگیری‌های خبرنگار تبریزبیدار اسامی افرادی که سمت حقوقی در انتخابات آتی داشته و حق رای دارند، مشخص شد و نام دو نفر بیشتر از همه جلب توجه می کند.

,

براین اساس؛ جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال و رحیم علمی نائب رئیس آقایان هیات آذربایجان‌شرقی که در این لیست به عنوان رئیس هیات فوتبال تبریز یاد می شود، دارای حق رای هستند که عملا در این انتخابات ذینفع هستند. (ششگلانی برای ابقا و علمی برای ماندن در نایب رییسی یا هیات تبریز)

,

در لیست اسامی دارای حق رای در هیات فوتبال، ۳۸ شخص در انتخابات پیش‌رو حق رای دارند که یک نفر خود ششگلانی که قرار است به خود رای دهد و ۲۱ رای در اختیار هیات‌های شهرستان‌ است که شخص رییس هیات استان، روسای هیات‌های شهرستان را منصوب کرده است.

,

با تمامی تفاسیر و با نگاهی کوتاه به اسامی دارای حق رای در انتخابات پیش‌رو، به خوبی می‌توان متوجه شد که وضعیت رقابت ۲ کاندید مساوی به نظر نمی رسد و در این شرایط رجوع به نظر مدیران ارشد ورزشی استان ضروری به نظر می رسد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه