اخبار داغ

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

فقر و بیکاری حق مردم کرمانشاه نیست‌/ لزوم ریشه‌یابی مشکلات مردم

فقر و بیکاری حق مردم کرمانشاه نیست‌/ لزوم ریشه‌یابی مشکلات مردم
آیت‌الله محمود محمدی عراقی گفت: استان کرمانشاه به لحاظ منابع طبیعی و نیروی انسانی سرمایه های عظیمی دارد لذا مشکل فقر و بیکاری حق این مردم نیست‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله محمود محمدی عراقی شامگاه امروز پنج شنبه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ منابع طبیعی و نیروی انسانی سرمایه های عظیمی دارد لذا مشکل فقر و بیکاری حق این مردم نیست‌.

نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، اصناف و تشکل های مختلف در حقیقت حلقه وصل مردم و دولت هستند و انتظار می رود نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید ریشه یابی شود که مشکل مردم از کجا سرچشمه می گیرد و در خصوص آن تخصصی وارد عمل شد.

آیت الله محمدی عراقی به جذب سرمایه های مردمی توسط افرادی سودجو و پرونده هایی همچون گلیم و گبه اشاره کرد و بیان داشت: سرمایه های ما کم نیستند به شرط اینکه بتوانیم اعتماد مردم‌را جلب کنیم و اگر اعتماد جلب شود و مردم به صحنه بیایند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تحول اساسی که بر اساس نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی مورد انتظار است و از آرزوها بوده، بازگشایی گره ها به دست مردم است.

نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به نقش مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس بینش قرآنی ریشه بسیاری از مشکلات به باور نداشتن مردم بر می گردد.

آیت الله محمدی عراقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتبارات در قانونگذاری بسیار خوب نوشته می شود اما چه مقدار به موقع تخصیص و هزینه می شود که بتواند موثر باشد، مهم است.

وی افزود: تشکیل دفتر ارتباط با صنعت و فعالان اقتصادی و شورای گفتگو و وحدت پیشنهادات خوبی است که در این رابطه حتما با امام‌جمعه کرمانشاه جلسه ای برگزار خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه