اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

رژیم کودک‌کش صهیونیستی تهدید بزرگ برای جهان اسلام است/ رفتار فتنه‌گران دور از اخلاق و قابل بخشش نیست

رژیم کودک‌کش صهیونیستی تهدید بزرگ برای جهان اسلام است/ رفتار فتنه‌گران دور از اخلاق و قابل بخشش نیست
آیت الله دری نجف آبادی با محکوم کردن بیانیه شرم آور یکی از سران فتنه ۸۸ گفت: رفتار فتنه گران دور از اخلاق، وجدان و انسانیت است و آب به آسیاب دشمن ریختن، اسرائیل را شاد کردن و رفتار آنها قابل بخشش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ادعیه و زیارتنامه ها همچون چراغی پرفروغ برای انسان هستند، گفت: بخش مهمی از سیره و معارف اسلام ناب محمدی(ص) در ادعیه ها و زیارت نامه ها آمده که باید از آنها به خوبی بهره ببریم و آنها را قدر بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی با اشاره به اینکه زیارت عاشورا یک تابلوی روشن برای تشخیص جبهه حق از باطل است، افزود: همچنین زیارت جامعه کبیره یک شناسنامه کامل از معارف ناب اهل بیت(ع) است و یادگار وجود نورانی امام هادی(ع) است که بیش از ۲۳۰ صفت ائمه در این زیارت بیان شده و در فصل اول ۵ سلام دارد که در آنها ۴۰ فضیلت اهل بیت(ع) ذکر شده است و لذا سرشار از نکات ناب است که باید از آن به خوبی بهره برد.
,
 
,
آیت الله دری نجف آبادی با انتقاد تند از سیاست های آل سعود در حمایت از رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی تهدید بزرگ جهان اسلام است و آل سعود به نام خادمین حرم بزرگترین خیانت را در حق مسلمانان و دین اسلاممی کنند و آل سعود باید دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بردارد و در مورد جان زائرین و انسان ها سهل انگاری نکند.
,
 
,
وی تاکید کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ظلم بزرگ این رژیم غاصب و کودک کش است و مدعیان نیل تا فرات امروز خودشان را در دیوارهای بتنی محصور کرده اند و به برکت جبهه مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل قطعی است.
,
 
,
امام جمعه اراک با بیان اینکه دین اسلام دین کرامت، عدالت، آزادی خواهی و حمایت از مظلومین است و با هرگونه ظلم و ستم علیه مظلومین مخالف است، گفت: جبهه استکبار به سردمداری غرب روز به روز ضعیف تر و ناتوان تر شده و از درون دچار بی ثباتی شده است.
,
 
,
وی با تقدیر از مراسمات دهه اول ماه محرم و با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات در دهه های دوم و سوم و ماه صفر گفت: ملت ایران در دهه اول ماه محرم با عزاداری های باشکوه برای گسترش و تعمیق سفره با عظمت عاشورا و امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشتند و فرهنگ حسینی و شهادت طلبی را بار دیگر در جامعه اسلامی احیا نمودند.
,
 
,
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان عزیز با خدا معامله کردند و در تاریخ انقلاب ماندگار شدند و امروز باید الگوی کامل برای همه و خصوصا جوانان باشند.
,
 
,
وی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای رسانه بیان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران با دلسوزی، تعهد، وظیفه شناسی و مجاهدت حماسه ها را تبیین و روایت می کنند و مجاهدت های این عزیزان همواره قابل تقدیر است.
,
 
,
امام جمعه اراک با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره خیام با همکاری روسیه گفت: همکاری و تعامل با سایر کشورها برای رسیدن و دستیابی به تکنولوژی های برتر در دستور کار جمهوری اسلامی است و کار پسندیده ای است چراکه غربی ها و در راس آنها آمریکا با تحریم های ظالمانه به دنبال محدودیت برای ایران هستند.
,
 
,
وی با محکوم کردن بیانیه شرم آور یکی از سران فتنه ۸۸ بیان کرد: سران فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب ملت را آزرده خاطر و کام ملت ایران را تلخ کردند و با اردوکشی های خیابانی و راه انداختن اغتشاشات کشور را به لبه پرتگاه بردند و جرم آنها نابخشودنی است.
,
 
,
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: بعد گذشت از ۱۲ سال فتنه گران به جای غذرخواهی از ملت و نظام اسلامی با انتشار بیانیه هایی شرم آور می خواهند بگویند ما هم هستیم و با عقده گشایی علیه مدافعان حرم و در راس آنها شهید همدانی و شهید سلیمانی با دنبال نادیده گرفتن فداکاری ومجاهدت های این عزیزان هستند.
,
 
,
وی افزود: رفتار فتنه گران دور از اخلاق، وجدان و انسانیت است و آب به آسیاب دشمن ریختن، اسرائیل را شاد کردن است و رفتار آنها قابل بخشش نیست و البته فتنه گران در سال ۸۸ هم جایگاهی در بین ملت نداشتند و امروز هم با این رفتارها گناهان خود را بیشتر خواهند کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت شجاع و غیور فلسطین با مقاومت های خود سیاست های آمریکایی رژیم صهیونیستی را خنثی کرده و جبهه مقاومت امروز در هر بخشی می تواند بینز دشمنان را به خاک و خون بکشاند و دشمنان باید از اقتدار جبهه مقاومت اسلامی درس عبرت بگیرند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران تا آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم فلسطین است و تمام قد مقابل جبهه استکبار و حامیان صهیونیستی آنها ایستادگی خواهد کرد و جبهه مقاومت که یادگار حضرت امام(ره) و شهید سلیمانی است با افتخار از ملت های مظلوم دفاع می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه