اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان:

استمرار حیات صنایع کوچک وابسته به حمایت مردمی است

استمرار حیات صنایع کوچک وابسته به حمایت مردمی است
امیری زاده با بیان اینکه استمرار حیات صنایع کوچک وابسته به حمایت مردمی است، گفت: علی رغم اینکه استان ما بندری و ساحلی است و کالاهای مصرفی خارجی در دسترس است؛ اما توصیه میکنم هرمزگانی ها از محصولات صنایع بومی خودشان استفاده کنند چراکه صنایع کوچک هرمزگان قادر به تامین بخش اعظم نیازهای استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سید امیر امیری زاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان ظهر امروز ٢١ مردادماه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت توسعه صنایع کوچک در اقتصاد جامعه تصریح کرد: انعطاف پذیری و عدم لزوم سرمایه گذاری کلان دو ویژگی بارز صنایع کوچک و متوسط است.

وی با بیان اینکه استمرار حیات صنایع کوچک وابسته به حمایت مردمی است، ادامه داد: علی رغم اینکه استان ما بندری و ساحلی است و کالاهای مصرفی خارجی در دسترس است؛ اما توصیه میکنم هرمزگانی ها از محصولات صنایع بومی خودشان استفاده کنند چراکه صنایع کوچک هرمزگان قادر به تامین بخش اعظم نیازهای استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از شرکتهای دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد: در سال جاری تسهیلاتی را جهت استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه