اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد؛

واسطه‌گری‌ها و واردات بی‌رویه به کشاورزی ضربه می‌زند/ جوانان ایران دانش روز جهان را در کشور بومی‌سازی کردند

واسطه‌گری‌ها و واردات بی‌رویه به کشاورزی ضربه می‌زند/ جوانان ایران دانش روز جهان را در کشور بومی‌سازی کردند
امام جمعه موقت ساری گفت: شایسته است سازمان‌های وابسته و بیمه گران کمک کنند و اجازه ندهند واسطه گری‌ها و واردات بی رویه به کشاورزی ضربه زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اشاره به ایستادن پنج جریان فکری مقابل حضرت سید الشهدا (ع)، حاکمان ظالم را از جمله جریان‌ها ذکر کرد و گفت: آنها با آل علی و منادیان دعوت به حق به مقابله پرداختند.

وی افزود: عالمان مزدور و درباری که علم خود را به دنیا فروختند از دیگر گروه‌هایی بودند که مقابل امام حسین (ع) ایستادند و به جنگ نرم علیه آل علی (ع) پرداختند و گروه‌های منحرف و انسان‌های بی بصیرت نیز مقابل جبهه سید الشهدا ایستادگی کردند و فتوای مفتی‌های سلفی برای نوامیس مسلمانان در یمن و شامات و غیره جزو این گروه‌ها است.

وی با بیان اینکه اتاق فکر موجود در لندن و دیگر کشورها علیه کشور اسلامی صف آرایی کردند، افزود: پیام عاشورا و درس آن این است که به زعامت و امامت برگردیم.

حسینی با اظهار اینکه شعار خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست برگرفته از فرهنگ عاشورایی است خواستار زنده نگه داشتن فرهنگ و راه ورسم عاشورایی شد و گفت: ولایتمداری، ایستادگی و ایثار را از کربلائیان یاد بگیریم.

امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم افزود: به حکم باور الهی و مصلحت کشور اگر با داعش نبرد نمی‌کردیم باید با آنها در داخل مرزهای کشور مقابله می‌کردیم و علاوه براین شامی‌ها و سوری‌ها در دفاع مقدس به ما کمک کردند و کمک کردن به آن وظیفه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به فصل کشاورزی در استان مازندران ادامه داد: کشاورزان در دفاع مقدس با مظلومیت و محرومیت به کشور و نظام کمک کردند و شایسته است سازمان‌های وابسته و بیمه گران کمک کنند و اجازه ندهند واسطه گری‌ها و واردات بی رویه به کشاورزی ضربه زند.

حسینی به قرارگرفتن ماهواره خیام در مدار به دست دانشمندان ایرانی، گفت: پیش تر ماهواره برهایی توسط سپاه و دانشمندان به فضا پرتاب شد و در مدار قرار گرفت و این نشان می‌دهد توانستیم به فناوری‌های نوین دست یابیم و جزو ۱۰ کشور برتر جهان قرار گیریم.

وی با بیان اینکه تقوا مایه نزول برکت الهی و برکت زندگی است، افزود: همه ما به پرهیزگاری و تقوای الهی ملتزم و مروج این فرهنگ هستیم به‌ویژه از فضای معنوی ایام سوگواری سیدالشهدا بهره ببریم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

*پاسخ دندان شکن مقاومت به اسرائیل

, *پاسخ دندان شکن مقاومت به اسرائیل, *پاسخ دندان شکن مقاومت به اسرائیل,

امام جمعه قائم‌شهر نیز با بیان اینکه پرتاب ماهواره ایرانی خیام یکی از نقاط برجسته حوزه صنعت ایران بوده است، گفت: این موفقیت بزرگ با استفاده از موشک روسی و ساخت ماهواره‌ای که صد در صد آن توسط متخصصان ایرانی ساخته شده، کنترل می‌شود.

,

آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نمار عبادی-سیاسی جمعه قائمشهر، افزود: این موفقیت برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار گران تمام شد چرا که آنها می‌خواهند چهار سمت مرز ایران همیشه نا امن باشد.

,

وی با اعلام اینکه این ماهواره علاوه بر کمک فضایی در حوزه‌های کشاورزی، منابع آب، معادن و مدیریت حوادث غیرمترقبه کاربرد دارد، گفت: برای هر دستگاهی که نیاز به اطلاعات داشته باشد، اطلاعات مورد نیاز توسط این ماهواره مخابره می‌شود.

,

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از تلاش صنعتگران و نخبگان ایرانی در ساخت و پرتاب این ماهواره، افزود: با این اقدام ایران، رژیم صهیونیستی از همه جهات تحت مراقبت و محاصره قرار خواهد گرفت چرا که عوامل نفوذی آنان قبل از ورود به مرزها قابل شناسایی هستند.

,

معلمی یکی دیگر از خبر خوش جهان اسلام را عقب نشینی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه بیان کرد و گفت: پرتاب موشک‌ها از سوی غزه و دیگر نواحی فلسطین انجام شد و رژیم صهیونیستی بیش از سه روز نتوانست مقاومت کند و این پاسخ دندان شکن گروه مقاومت به اسرائیل بوده است.

,

وی به انعکاس برخی اخبار از رسانه ها به دلیل نداشتن آزادی بیان در داخل ایران اشاره کرد و افزود: آنها اطلاعی از وضع ایران در قبل از انقلاب اسلامی ندارند و گلایه از شورای امنیت ملی داریم که چرا در مقابل آنان آنقدر تحمل به خرج می‌دهند.

,

امام جمعه قائمشهر خاطر نشان کرد: برخی از رسانه‌های داخلی موفقیت این ماهواره و حمله غزه به اسرائیل را انعکاس ندادند و همیشه از مشکلات اقتصادی و ناامیدی داخل کشور سخن می‌گویند.

,

معلمی با اشاره به اینکه مومن و مسلمان صاحب اندیشه است، ادامه داد: چرا باید در مقابل اسرائیل و آمریکا ذلیل باشیم و توافق با آنان چه ثمره‌ای برای کشور خواهد داشت.

,

 

,

*اقتدار محور مقاومت مقابل دشمنان

, *اقتدار محور مقاومت مقابل دشمنان, *اقتدار محور مقاومت مقابل دشمنان,

امام جمعه بابل نیز گفت: ماهواره خیام که با کاربرد آب و هوا  و محیط زیستی به فضا پرتاب شده یک افتخار بزرگ برای کشور محسوب می‌شود که این امر ادامه دار خواهد بود.

,

حجت الاسلام مجتبی روحانی در خطبه های نماز جمعه بابل بیان کرد: بومی سازی دانش هسته‌ای و پرتاب ماهواره خیام یک افتخار بزرگ برای کشور است که استمرار خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: بر خلاف ادعای دشمن این ماهواره در مسئله امنیتی و جنگ اوکراین  کاربردی نخواهد داشت ، بلکه در موضوع آب و هوا و جلوگیری از تعرض به جنگل به کار گرفته خواهد شد.

,

امام جمعه بابل گفت: کشور در جنبه های مختلف علمی در حال پیشرفت می باشد و جوانان ما دانش  روز جهان را در داخل کشور بومی‌سازی می کنند.

,

روحانی افزود: محور مقاومت در فلسطین در هفته گذشته طی سه روز قدرت نمایی به تجاوزهایی کشور اشغالگر پاسخ محکمی  داده است.

,

وی ادامه داد: در جنگ ۶ روزه چند کشور عربی نتوانستند در مقابل کشور اشغال  اقدامی انجام دهند و شکست خورند ،  اما مردم مظلوم فلسطین به تنهایی در جنگ سه روزه اخیر کشور اشغالگر را تسلیم به صلح کردند که نشان از اقتدار محور مقاومت در فلسطین می باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه