اخبار داغ

گزارش/

ارادت نسل مهدوی به حسین مهربان / صاحب عزا سرت سلامت

ارادت نسل مهدوی به حسین مهربان / صاحب عزا سرت سلامت
کاروان سرود «ای مهربان حسین»  در ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) با حضور در محافل حسینی به اجرای برنامه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار, کاروان سرود «ای مهربان حسین»  در ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) با حضور در محافل حسینی به اجرای برنامه پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

 

,

این اقدام فرهنگی کاری از کانون جوانان تبریز و در تداوم کاروان های سرود سلام فرمانده ترکی و سرود غدیر بود که از اول تا ۱۲ محرم برنامه خود را اجرا کردند.

,

 

,

محمد رهداری سرپرست این گروه در این باره به تبریزبیدار می گوید: گروهی از کودکان و نوجوانان تبریزی با دو اثر محرمی به نام های «ای مهربان حسین» و «غملی اورک لر» از اول تا ۱۲ محرم  بصورت کارناوالی در محلات مختلف با همکاری شهرداری تبریز به نغمه خوانی پرداختند و ۴ اجرا در هر روز داشتیم.

,

 

,

 وی ادامه می دهد: این کاروان به دلیل جمع شدن همان نفرات گروه سرود «سلام فرمانده» به نام «نسل مهدوی_ای مهربان حسین» نام گذاری شد و مراسم چهارپایه خوانی نیز با حضور اعضای گروه سرود با مداحی آقای صمد هوشیار اجرا می شد.

,

 

,

زهرا امیر سلمانی ۱۳ ساله یکی از اعضای این گروه سرود می باشد که به تبریزبیدار می گوید: آشنایی من با این گروه با سرود سلام فرمانده ترکی بود و با سرود غدیر ادامه فعالیت دادم و هم اکنون عضو کاروان محرمی این گروه هستم.

,

 

,

وی ابراز ارادت خود به حضرت سیدالشهدا(ع) را اینگونه بیان می کند: ما سوگوار شهید تشنه لب هستیم و این سرود را با اندوه و غم فراوان برای عرض ارادت خدمت آن امام شهید و خشنودی امام زمان(عج) اجرا می کنیم.

,

 

,

سینا یکی از تک خوان های این گروه است که با او همکلام شده ایم. او به تبریزبیدار می گوید: با سرود «ای مهربان حسین» خواستیم عرض ارادتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) و موجب خوشنودی صاحب عزا حضرت بقیه الله اعظم(عج) شویم.

,

 

,

گفتگو از محمدامین کریم زاده

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه