اخبار داغ

فرماندار فارسان خبر داد؛

حل مشکل کمبود آب آشامیدنی شهرستان فارسان با اقدام جهادی

حل مشکل کمبود آب آشامیدنی شهرستان فارسان با اقدام جهادی
سیدهادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان گفت: در یک اقدام جهادی و در حداقل بازه زمانی ممکن چاه با کیفیت مناسب و استاندارد شرب توسط نیروهای آبفای بخش باباحیدر و با همکاری نیروهای آبفا خوزستان به مدار بهره‌برداری شهر باباحیدر اضافه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدهادی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به بارندگی و سیلاب‌ها در روزهای گذشته در سطح استان مخصوصاً شهرستان چلگرد (کوهرنگ) اتفاق افتاد به همین دلیل چشمه آب کوهرنگ دچار کدورت بالا شده که باعث گردید که عزیزان در مجموعه‌های مختلف به این نتیجه برسند که آب کوهرنگ کیفیت شرب را ندارد و باید قطع شود.
 
وی تصریح کرد: در روزهای گذشته بعد از عاشورا تاکنون در سطح شهرستان خصوصاً در بخش بابا حیدر و تعدادی از مناطق بخش مرکزی شهرستان فارسان با راه‌اندازی چاه‌های محلی که وجود داشت بخشی از آب موردنیاز مردم تأمین شد و در بخش‌هایی از بالادست که به دلیل افت فشار یا دلایل دیگر امکان بهره‌برداری در منازل وجود نداشت تانکرها به‌صورت سیار مشغول آب‌رسانی هستند.
 
وی اظهار داشت: در یک اقدام جهادی توسط شرکت مهندسی آبفای کشور همکاران آبفای استان‌های معین قم، خوزستان و تهران جهت کمک‌رسانی مشغول هستند تا با به‌کارگیری ادوات و تجهیزات مربوط به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه بخش آباد شهرستان انشا الله بخشی از آب وارد مدار می‌شود.
 
صالحی تصریح کرد: اقدام مهم برجسته‌ای که توسط مهندسین در شرکت آبفای صورت می‌گیرد تلاش برای انعقاد، زلال سازی و تصفیه مخازن آب است تا اگر بار دیگر به‌مراتب یا دفعات دیگر مشکی به وجود آید از این مخازن استفاده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: تجهیزات و دستگاه‌هایی آورده شده که با استفاده از این ظرفیت‌ها در روزهای آینده آب باکیفیت در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و برای آینده نیز اقدام بسیار مناسبی است که در صورت بروز مشکلات آن را رفع کنیم تنها از مردم عزیز تقاضامندیم مانند قبل همکاری کنند تا آب شرب در دسترس همه قرار گیرد
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ با این اقدام ۲۰ درصد به ظرفیت تأمین آب شرب باباحیدر اضافه گردیده است. ولی کماکان این شهر با کمبود آب مواجه بوده و تلاش‌های شبانه‌روزی تا رسیدن به نقطه مطلوب تأمین آب و برطرف شدن کدورت آب خط انتقال کوهرنگ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه