اخبار داغ

با چند صدم ثانیه مدال نقره را از دست دادیم

رضوانی: رکورد ۴ در ۱۰۰ متر شناگران باورکردنی نبود/ آینده شنای ایران درخشان است

رضوانی: رکورد ۴ در ۱۰۰ متر شناگران باورکردنی نبود/ آینده شنای ایران درخشان است
رئیس فدراسیون شنا با ابراز رضایت از عملکرد شناگران ایران در روز نخست مسابقات شنای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: آینده درخشانی در انتظار شنای ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در مورد عملکرد شناگران ایران در روز نخست مسابقات شنای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: روز اول مسابقات شنا برای ایران به خوبی سپری شد و شاهد رکوردشکنی‌های ملی‌پوشان ایزون بودیم.

وی افزود: به خانواده شنای ایران کسب دو حدنصاب جدید را تبریک می‌گویم. رکورد خوبی را در ماده ۴ در ۱۰۰ آزاد تیمی زدیم که باورکردنی نبود و حتی یکی از شناگران ما زمان زیر ۵۰ ثانیه را ثبت کرد.‌ همچنین در ۲۰۰ متر کرال پشت نیز رکورد خوبی به دست آوردیم و موفق به ارتقای رکورد ملی شدیم.

رئیس فدراسیون شنا با تاکید بر آینده درخشان شنای ایران گفت: کارشناسان رشته شنا تأیید می‌کنند آینده درخشانی در انتظار شنای ایران است و اگر این جوانان با استعداد و آینده‌دار حمایت شوند، در آینده اتفاقات خوبی برای این رشته رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی فقط با چند صدم ثانیه مدال نقره را از دست دادیم. البته هیج چیزی از شایستگی‌های ملی‌پوشان ایران کم نمی‌شود و رسیدن به مدال برنز هم برای ما بسیار ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه