اخبار داغ

در جلسه دبیرخانه مدرس مطرح شد؛

کنترل جمعیت در دست مراکز بهداشتی و درمانی است/نیاز به محتواهای تبلیغاتی در حوزه جمعیت

کنترل جمعیت در دست مراکز بهداشتی و درمانی است/نیاز به محتواهای تبلیغاتی در حوزه جمعیت
آیت‌الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: به نظر می رسد کنترل و ازدیاد جمعیت در دست مراکز بهداشتی و درمانی است و این مراکز می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در جلسه دبیرخانه مدرس که در سپاه الغدیر یزد برگزار شد، با اشاره به برخی فرهنگ سازی های اجتماعی که در زمینه ازدیاد نسل در جامعه ایجاد شده است، اظهار داشت: قبح اجتماعی داشتن فرزند سوم، قبح اجتماعی بارداری در سنین زیر 20 سالگی و بالای 40 سالگی باید از بین برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: احساس عدم بلوغ جسمی، عدم آگاهی از عواقب اخروی سقط جنین و بسیاری از مسائل دیگر باید در مراکز بهداشتی حل و فصل شود.

,

مدرسی تاکید کرد: به نظر می رسد کنترل و ازدیاد نسل در دست مراکز بهداشتی و درمانی است.

,

به دنبال محتوا برای تبلیغات شهری در حوزه ازدیاد جمعیت هستیم

, به دنبال محتوا برای تبلیغات شهری در حوزه ازدیاد جمعیت هستیم, به دنبال محتوا برای تبلیغات شهری در حوزه ازدیاد جمعیت هستیم,

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با اشاره به بحث‌ها و سیاست‌های کلانی که در سطح کشور در زمینه جمعیت وجود دارد، اظهار داشت: باید علاوه بر این سیاست ها و قوانین، پیشنهادات مناسب با زیست بوم استان یزد نیز در این حوزه ارائه شود.

,

عزیزالله سیفی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری یزد اکنون برای فرهنگ سازی در حوزه افزایش جمعیت به دنبال محتوا برای استفاده در بیلبوردها و تبلیغات شهری است و در این زمینه از افراد صاحب نظر یاری می طلبیم.

,

مسکن مناسب لازمه فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری است

, مسکن مناسب لازمه فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری است, مسکن مناسب لازمه فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری است,

نماینده مردم 6 شهرستان استان یزد در مجلس نیز در این جلسه اظهار داشت: فرزندآوری نیازمند الزاماتی است که از جمله آنها مسکن مناسب است.

,

محمدرضا صباغیان بیان کرد: اگر به فرهنگ اسلامی نیز مراجعه کنیم، اهمیت مسکن مناسب نیز مورد تاکید قرار گرفته و برای فراهم کردن زمینه برای ازدیاد جمعیت، باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه