اخبار داغ

برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر پیروزی دارد؛

کارخانه: سطح بازی‌های هم‌بستگی اسلامی در والیبال بالاست/ بازیکنان تیم ب تاکنون تحت‌فشار نبودند

کارخانه: سطح بازی‌های هم‌بستگی اسلامی در والیبال بالاست/ بازیکنان تیم ب تاکنون تحت‌فشار نبودند
سرپرست تیم ب والیبال ایران گفت: برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر بیشتر از پیروزی دارد و شاید این باخت باعث شود که کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه پس از بازی ایران برابر ترکیه اظهار داشت: بازیکنان زحمت خود را کشیدند و علی رغم شایستگی مسابقه را واگذار کردند. در ابتدای این دیدار تیم ایران دو ست جلو بود اما مسابقه والیبال است و نتیجه مساوی ندارد.  زمان مناسبی باختیم چون در هر حال به عنوان تیم اول گروه صعود خواهیم کرد. برخی از باخت‌ها ارزشی چندین برابر بیشتر از پیروزی دارد و شاید این باخت باعث شود که کادر فنی و بازیکنان بیشتر تلاش کرده و هوشیارتر عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کارخانه با بیان این که مسابقه با ترکیه کمک کرد که برخی از ایرادات تیم مشخص شود تا بتوان آن‌ها را برطرف کرد، گفت: شاید بخشی از افت بازی بازیکنان این بود که مطمئن بودند به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد. این مسابقه تلنگری برای بازیکنان ایرانی بود.
,
 
,
سرپرست تیم ب والیبال ایران در پایان خاطرنشان ساخت: تا به امروز تیم ب چندان تحت فشار قرار نگرفته بود در حالی که سطح مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بالاست. بازیکنان ایران شایستگی لازم را دارند و ان شاءالله در ادامه با تلاش بیشتر و خطاهای کمتر پیروزی با تیم ایران خواهد بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه