اخبار داغ

سرمایه‌های تیم فوتبال تراکتور در برزخ‌

سرمایه‌های تیم فوتبال تراکتور در برزخ‌
دو بازیکن جوان تیم فوتبال تراکتور با اعلام عدم نیاز از سوی سرمربی این تیم در بلاتکلیفی قرار گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پس از حضور «قربان بردیف» سرمربی ترکمنی – روسی در تراکتور که به عنوان یک مربی متبحر در کشف و پرورش استعدادهای فوتبالی شناخته می‌شود، موجی از امید در دل بازیکنان جوان این تیم به‌ وجود آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

اما پس از بازگشت سرخ‌پوشان از اردوی ترکیه شایعات ضدونقیضی مبنی بر جدایی یا انتقال قرضی بازیکنان جوان و آینده‌دار تراکتور ایجاد شد که با عدم حضورشان در دیدار با گل‌گهر، این شایعات قوت گرفته است.

,

 

,

بر اساس شنیده‌ها، علی فتحی و علی نجفی که از محصولات آکادمی تراکتور هستند و در تیم بزرگسالان حضور دارند، با نظر بردیف از لیست این تیم خارج شده‌اند و سرمربی تراکتور نامه عدم نیاز به این بازیکنان را به باشگاه داده است.

,

 

,

در واکنش، این دو بازیکن با توجه به پیشنهادهای خود خواستار دریافت رضایت‌نامه شده‌اند اما باشگاه تراکتور اعلام کرده که فقط در صورت انتقال قرضی با جدایی آن‌ها موافقت می‌کند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ ساله داده است.

,

 

,

گفته می‌شود، تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان خواستار جذب قطعی این دو بازیکن شده‌اند که حالا با این اتفاقات، «علی‌»های جوان تراکتور در بلاتکلیفی قرار گرفته‌اند و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

,

 

,

بی‌شک بازیکنان جوانی نظیر علی فتحی، علی نجفی، بهزاد سلامی و … سرمایه‌های تراکتور بوده و انتظار می‌رود تا با مدیریت صحیح درباره این بازیکنان تصمیم‌گیری شود تا آینده فوتبالی‌شان به مخاطره نیافتد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه