اخبار داغ

شهردار کوهدشت:

۱۴۰ هزار متر مربع در کوهدشت آسفالت می‌شود

۱۴۰ هزار متر مربع در کوهدشت آسفالت می‌شود
تیموری گفت: ۱۴۰ هزار متر مربع در کوهدشت را آسفالت می‌کنیم و در این راستا ۲۰ هزار متر نیز انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، کامیاب تیموری صبح امروز در نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران کوهدشت، اظهار داشت: ما امروز مشاهده می کنیم که در طول ۸ماه این شهرداری را که ورشکست شده بود و یک یأس در آن موج می زد به امیدواری تبدیل شده و سطح مطالبات نیز در این حوزه ارتقا یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: مدافع اصلی سیستم شهرداری کارگر کف خیابان است که زحمت می کشد، ما طی یک برنامه‌ریزی و کار دقیق تلاش کردیم که حقوق ها را به روز کنیم.

,

شهردار کوهدشت ضمن تقدیر از همکاری شورای شهر کوهدشت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، عنوان کرد: در زمینه عمرانی فعالیت های زیادی شده است و مهمترین آن شروع عملیات اجرایی آسفالت می‌باشد.

,

وی تصریح کرد: برای آسفالت ۲۰۰ تن قیر گرفتیم و این یک پیروزی برای شهر کوهدشت است که سهم به حق کوهدشت دریافت شد.

,

تیموری با اشاره به اینکه براساس توان خود حرکت می کنیم، گفت: در راستای آسفالت، ما حدود ۱۰ میلیارد تومان قیر تخصیص یافته داریم و باید چیزی حدود ۳۰ میلیارد روی آن بگذاریم که عملیات آسفالت را در ادامه انجام دهیم.

,

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه شهردار ۳۴۰ وظیفه در سطح شهر دارد، عنوان کرد: در تلاش هستیم که کارخانه آسفالت کوهدشت را از گازوییل به گاز سوز تبدیل کنیم و همچنین بنا داریم ۱۴۰ هزار متر مربع در کوهدشت را آسفالت می کنیم و در این راستا ۲۰ هزار متر نیز انجام شده است.

,

وی یکی از افتخارات شهرستان را ایجاد دروازه قرآن ورودی شهر و نصب المان ها برشمرد و افزود: اکثر معابر شهر در زمینه آسفالت مشکل دارد و این مشکل نیز در طول زمان ایجاد شده است و متاسفانه حتی ترمیمی نیز در این راستا صورت نگرفته است.

,

تیموری با اشاره به اینکه به زودی پل سد ساحلی مجاور آموزش و پرورش کوهدشت بازسازی می شود، بیان کرد: برای این پل پنج میلیارد اعتبار تخصیص یافته است و درصدد هستیم آن را به نام «پل گردان محبین» نام گذاری کنیم.

,

شهردار کوهدشت اظهارداشت: در راستای زمین‌های شهرداری کوهدشت هیچ زمینی مصوبه شورا نبوده است که به فروش برسد، ولی یک زمین که مصوبه شورای قبلی را داشته است و مربوط به اردیبهشت سال گذشته است به فروش رسیده است که مبلغ جاری آن دو میلیارد تومان است.

,

وی با اشاره به اینکه در اکثر نقاط کوهدشت در حال اجرای برنامه های عمرانی هستیم، تصریح کرد: لایروبی نهر مرکزی شهر کوهدشت براساس رای دیوان، وظیفه امور آب شهرستان است ولی در این راستا به جهت رضایت مردم، در مراحلی اقدام به لایروبی آن نموده‌ایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه