اخبار داغ

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد:

شهروندان نصب سرعت‌گیر غیرمجاز را به شهرداری اطلاع دهند

شهروندان نصب سرعت‌گیر غیرمجاز را به شهرداری اطلاع دهند
مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدام برخی از شهروندان در ایجاد سرعت‌گیر غیراستاندارد در معابر و کوچه‌ها گفت: مردم می‌توانند با ارائه درخواست به شهرداری، اطلاع‌رسانی و یا تماس با سامانه ۱۳۷ موضوع را اعلام دارند تا شهرداری با حضور در محل اقدام به جمع‌آوری آن کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اقدام برخی از شهروندان در ایجاد سرعت‌گیر غیراستاندارد در معابر و کوچه‌ها اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارائه درخواست به شهرداری، اطلاع‌رسانی و یا تماس با سامانه ۱۳۷ موضوع را اعلام کنند تا شهرداری با حضور در محل، اقدام به جمع‌آوری آن نماید.
 
وی با بیان اینکه روند نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در سطح شهر به این شکل است که مشکل از سوی شهرداری، پلیس راهور و یا مردم احصاء و به شهرداری ارسال می‌شود یادآور شد: این موضوع در جلسه کارگروه فنی ترافیک بررسی می‌شود و بازدید از محل صورت گرفته و درصورت تصویب بحث اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
محقق بیان داشت: اعضای کارگروه فنی ترافیک متشکل از نماینده شهرداری، پلیس راهور، نماینده فرمانداری و استانداری است، اما اگر نصب سرعت‌گیر در معابر اصلی مدنظر باشد، موضوع در شورای ترافیک شهرستان و استان نیز مطرح شده و مجوزات قانونی اخذ می‌شود.
 
وی با اشاره به آئین‌نامه آرام‌سازی معابر تصریح کرد: در این آیین‌نامه اندازه، هندسه، ارتفاع و سایر استانداردهای سرعت‌گیر آورده شده است و سعی می‌شود سرعت‌گیرهای نصب شده کلیه استانداردهای مطرح شده را داشته باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه